دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 ارديبهشت 1398 - 11:17
سهراب پور:

«پیام‌آورد» مهارت‌های کاری و توانایی افراد را محک می‌زند

 مشاور بنیاد ملی نخبگان گفت: رویداد «پیام‌آورد» مهارت‌های کاری و توانایی افراد را محک می‌زند تا بهترین استعدادها را شناسایی کند.
کد خبر : 378499

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سعید سهراب‌پور در آیین اختتامیه رویداد نوآورانه «پیام‌آورد» که پیش از ظهر امروز در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، گفت: «پیام‌آورد» تنها یک رخداد نیست بلکه یک باور است. باور بر این که شایستگی افراد می‌تواند آینده را رقم بزند. رویداد «پیام‌آورد» مهارت‌های کاری و توانایی افراد را محک می‌زند تا بهترین استعدادها را شناسایی کند.


 مشاور بنیاد ملی نخبگان افزود: این افراد علاوه بر اهدای جایزه نقدی و لوح تقدیر، برای کار به شرکت‌های پیشرو در حوزه توسعه نرم‌افزارها معرفی می‌شوند. در این رویداد همچنین به تجار‌ی‌‌سازی محصولات شرکت‌کنندگان  کمک می‌شود.


وی افزود: مرحله اول رویداد «پیام2آورد» که در زمستان ۹۷ و با شرکت ۹هزار و ۹۰۰ نفر صورت گرفت، مرحله غربالگری بود. مرحله دوم که ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت صورت گرفت، حضوری بود و حدود ۱۰۰ نفر در آن شرکت کردند. از سه نفر برتر  در سه رشته طراحی رابط کاربری، کسب و کار و شبکه مجازی تراز انقلاب تقدیر می‌شود.


سهراب‌پور گفت: ایتا، سروش، بیسفون، تلگرام طلایی و گپ از جمله پیام‌رسان‌های داخلی حامی این رویداد هستند. دانشگاه صنعتی شریف، سازمان ملی فضای مجازی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان صدا و سیما و وزارت ارتباطات و فناوری نیز سازمان‌های حامی رویداد نوآورانه «پیام‌آورد» هستند.


وی بیان کرد: جمعیت توسعه‌گران فضای مجازی پاک و مجموعه رقابت‌های تخصصی فن‌آورد برگزارکنندگان رویداد نوآورانه پیام‌آورد هستند.


مشاور بنیاد ملی نخبگان افزود: شرکت‌کنندگان ابتدا با شناسایی نیازهای تخصصی پیام‌‌رسان‌ها راهی برای حل این مسائل پیدا کنند. در بخش حضوری توانایی‌های شرکت‌کنندگان ارزیابی شد.


انتهای پیام/4107/4021/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب