دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 ارديبهشت 1398 - 13:02
رزازان:

عدم حمایت دولت باعث گمنامی فرهنگ هوانوردی شده است

مترجم کتاب‌های هوانوردی گفت: پرداختن به فرهنگ هوانوردی در ایران بسیار محدود بوده و عدم حمایت دولت از هوانوردی باعث گمنامی این فرهنگ شده است.
کد خبر : 378215
27f3ff2f-12d6-4f28-9176-61f28c7d4434.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، نشست بررسی دانش و فرهنگ در حوزه هوانوردی به همت انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی در حاشیه سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد.


در آغاز این نشست محمد رزازان مترجم دو کتاب در حوزه هوانوردی به ارائه توضیحات مختصر در خصوص کتاب پرواز تاریخ کامل هوانوردی و درس آموخته‌هایی از بزرگ‌ترین پروازهای هواپیمایی پرداخت.


رزازان گفت: پرداختن به فرهنگ هوانوردی در ایران بسیار محدود است و عدم حمایت دولت از این بخش باعث گمنامی این فرهنگ شده است.


وی افزود: ازآنجایی‌که در زمینه هوانوردی هیچ انتشاراتی در ایران وجود نداشت، اخیراً با توجه به فعالیت‌های انجام شده کتاب پرواز یکی از برترین آثار در این زمینه توسط انتشارات هوا و فضا به چاپ رسید.


گفتنی است حق چاپ و ترجمه این اثر از مؤلف اصلی آن خریداری شده و در بخش آخر این کتاب تاریخ هوانوردی ایران گنجانده شده است، این کتاب در ۴۵۸ صفحه رنگی به قیمت ۱۶۸ هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داده می‌شود.


انتهای پیام/4118/4108/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته