دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 ارديبهشت 1398 - 18:26
مؤلف کتاب طنز پرمغز:

کتاب طنز پرمغز مربوط به اشعار طنز بعد از انقلاب است

مؤلف کتاب طنز پر مغز گفت: این کتاب آثار طنزی که بعد از انقلاب اسلامی خلق شده‌اند را معرفی و به تحلیل محتوای این آثار طنزپردازان و چهره‌هایی جریان‌ساز می‌پردازد.
کد خبر : 378090
photo_2019-05-01_17-33-48.jpg

فاطمعه جنتی‌راد در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، گفت: کتاب طنز پر مغز که در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به همت سازمان انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد یک اثر تحقیقی در رابطه با اشعار طنز بعداز انقلاب اسلامی است.


وی ادامه داد: این کتاب آثار طنزی که بعد از انقلاب اسلامی خلق شده‌اند را معرفی و به تحلیل محتوای این آثار طنزپردازان و چهره‌هایی جریان‌ساز می‌پردازد.


مؤلف کتاب طنز پر مغز گفت: طنز بعد از انقلاب اسلامی به لحاظ محتوا به چند دسته تقسیم‌بندی شده که طنز سیاسی، اجتماعی و طنز آئینی را شامل می‌شود. 


وی اظهار کرد: هدف از کتاب این است که شخصیت‌ها و آثار آن‌ها را بشناسیم و در نتیجه این آگاهی می‌توانیم افراد علاقه‌مند و دغدغه‌های این حوزه را به خوبی بررسی کنیم و طنزی که بعد از انقلاب شکل گرفته است از نظر تحلیل محتوا به عنوان یک پژوهش عملی محسوب می‌شود.


جنتی‌راد گفت: باید بررسی کنیم که طنزهای بعد از انقلاب چه مضمون و مفهومی دارند، به چه موضوعی اشاره می‌کنند. آگاهی که حاصل مطالعه این کتاب است ارزش محتوای طنز بعد از انقلاب را مشخص می‌کند.


وی در پایان از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و پژوهشکده فرهنگ و اندیشه اسلامی به جهت برگزاری آیین رونمایی و مراسم چلچراغ که باعث معرفی این کتاب شد تشکر کرد.


انتهای پیام/۴۱۰۸/ 4007/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته