دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1398 - 09:39
حجت‌الاسلام رستمی:

دوران دانشجویی فرصتی مناسب برای بروز همت‌هاست

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: دوره جوانی، دانشجویی و خوابگاهی فرصتی مناسب برای بروز همت‌هاست.
کد خبر : 376914
20190427_204639~3.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه صنفی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی شب گذشته در مراسم بازدید از خوابگاه علوم پزشکی تهران به‌مناسبت هفته سراهای دانشجویی گفت: از امام حسین (علیه السلام) نقل شده است خداوند کارهای عالی و برجسته را دوست دارد و کارهای بی ارزش در نزد خدا ناپسند است.




رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: در جمع جوانان عالی‌همت دانشگاه علوم پزشکی هستیم. افرادی که تلاش‌های بسیاری کردند و با همت بلند به اهداف عالی دست یافتند. البته منتهای خواسته دانشجویان علوم پزشکی این نبود که فقط با رتبه خوب قبول شوند بلکه اهداف بلندی در سر می پرورانند.




وی تصریح کرد: در مناجات و صلوات شعبانیه، امام معصوم (علیه السلام) از خداوند می‌خواهد و می‌فرماید: حَب لی کمال انقطاع الیک یعنی خدایا به من این عنایت را عطا کن تا از همه ببرم و بتوانم به تو متصل شوم علی‌رغم این‌که انسان در خدمت مردم و در مسیر جامعه است باید به عبادت خدا مشغول شود. این‌ها همت‌های عالی می‌خواهد و دوره جوانی, دانشجویی و خوابگاهی فرصتی مناسب برای بروز این همت‌هاست.




رستمی افزود: گام دوم انقلاب که مقدمه‌سازی ظهور خورشید عالم تاب حضرت بقیه الله اعظم است. در گام دوم جوانان باید به هدف‌های بلندی دست پیدا کنند در ماه شریف شعبان و ماه ضیافت به ما آموختند که بلند همت باشیم و با این همت به توفیقات عالی هم می‌توان دست یافت.




رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در پایان بیان کرد: همت‌های عالی در تحصیل هم وجود دارد و جوان‌ها دوست دارند به مراتب بالای علمی دست پیدا کنند امیدواریم این جمع مایه سربلندی، عزت، عظمت و اعتلای ایران اسلامی باشند.


انتهای پیام/4126/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته