دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 ارديبهشت 1398 - 13:52
نویدی‌مهر در گفتگو با آنا:

ناشرین دانشگاهی رویکرد علمی دارند

مدیر انتشارات دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) مشهد گفت: لازم است اطلاع رسانی برای شرکت ناشرین دانشگاهی هرچه بهتر باشد چرا که ناشرین دانشگاهی رویکرد علمی دارند.
کد خبر : 376750
_MID0410.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، بخشی از فعالیت‌های نمایشگاه کتاب به روال سال‌های گذشته مربوط به برنامه‌های جنبی و علمی است که در این بین نشست علمی تهدیدها و الزام‌های نشر آثار دانشگاهی به همت انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی برگزار شد.
حمیدرضا نویدی‌مهر در آغاز این نشست با بیان این که متاسفانه نشست‌ها و کارگاه‌های ناشرین دانشگاهی در فضای مناسبی برگزار نمی‌شود، گفت: یکی از دریچه‌های مشکلات ناشرین دانشگاهی مربوط به تولید محتوا و دلالت بر شرایط، پدیدآورندگان و ویژگی‌های آن است.
 وی افزود: یکی دیگر از چالش‌های پیش روی ناشران دانشگاهی در بحث عرضه تولیدات است که مشکلات زیادی در این زمینه وجود دارد و بخش دیگر نیز مربوط به بخش پیش از چاپ و بخش دیگری مربوط به مشکلات بعد از چاپ است.
نویدی‌مهر افزود: این مراحل باید هرچه بیشتر مورد بررسی و تحلیل قرار بگیرد و برگزاری نشستهایی از این قبیل به کیفیت نمایشگاه کمک خواهد کرد که لازم است اطلاع رسانی برای شرکت ناشرین دانشگاهی هرچه بهتر باشد چرا که ناشرین دانشگاهی رویکرد علمی دارند. در این چند روز شاهدیم که استقبال چندانی در خصوص برگزاری این نشست‌ها و کارگاه‌ها نداشته‌اند امیدوارم با حضور در این نشست‌ها در جهت افزایش و ارتقای آگاهی در این زمینه بیشتر تلاش شود.
انتهای پیام/4107/4108/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته