دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 ارديبهشت 1398 - 17:43
سیدرضایی در گفتگو با آنا:

ورود دانشگاه آزاد اسلامی در رفع چالش‌های منطقه‌ای مؤثر است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول گفت: اکوتوریسم یک فرصت بسیار بزرگی است که واحد علی‌آباد کتول برای حل چالش‌های این مقوله ورود کرده است.
کد خبر : 376329
photo5793940908876607555.jpg

سیدحسن سیدرضایی در گفتگو با خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با اشاره به ظرفیت‌های منطقه‌ای علی‌آبادکتول و لزوم استفاده از این ظرفیت‌ها در راستای اشتغال دانش‌بنیان گفت: اکوتوریسم از مشخصه‌های بارز شهرستان علی‌آبادکتول که این مقوله یک شعار نیست بلکه در عمل هم این را می‌بینیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول ادامه داد: جنگل زیبای کبودبال در کنار آبشار و سد معروف کبودبال واقع شده که فرصت بسیار بزرگی برای کارآفرینی و اشتغال دانش‌بنیان در این منطقه فراهم کرده است.


سیدرضایی تصریح کرد: اکوتوریسم یک فرصت بسیار بزرگی است که واحد علی‌آباد کتول در مجاورت قطعه‌ای از بهشت اکورتوریسم قرار دارد. در این راستا گام‌هایی که برداشته شده و جلساتی با فرمانداری، شهردار علی‌آباد کتول، اعضای شورای شهر علی‌آباد کتول، رئیس اداره کل میراث فرهنگی برگزار شده است تا واحد علی‌آباد کتول نیز طرح‌هایی برای احیای کسب‌وکار دانش‌بنیان در این منطقه اقدام کند.


وی در پایان خاطرنشان کرد: ورود دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول در رفع چالش‌های منطقه برای‌ دستگاه‌های اجرایی حائز اهمیت بوده و از این اقدام استقبال به‌عمل آمده است.


انتهای پیام/4107/4116/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته