دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 ارديبهشت 1398 - 09:43
در دانشگاه زابل؛

کنفرانس بین‌المللی «گرد و غبار در جنوب غرب آسیا» برگزار می‌شود

کنفرانس بین‌المللی گرد و غبار در جنوب غرب آسیا سوم اردیبهشت در دانشگاه زابل و تحت حمایت سیویلیکا در شهر زابل برگزار می‌شود.
کد خبر : 375165
1551158504-photo-2019-02-26-08-42-07.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، کنفرانس بین‌المللی گرد و غبار در جنوب غرب آسیا سوم اردیبهشت آغاز و تا پنجم اردیبهشت در دانشگاه زابل و تحت حمایت سیویلیکا در شهر زابل برگزار خواهد شد.


با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می‌شود، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و می‌توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه کرده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده کنید.


شناسایی فرایندهای مؤثر در ایجاد گرد و غبار (محیطی، اقلیمی و انسانی)، پایش و پیش‌بینی طوفان‌های گرد و غبار و ریزگردها، مدل‌سازی طوفان‌های گرد و غبار و ارزیابی مدل‌های مورد استفاده، انتقال ریزگردها، مکانیسم و فرایندها، گرد و غبار و اقلیم، منشأ گرد و غبار و کانی‌شناسی، کاربرد سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی در تحقیقات گردو غبار، اثرات ریزگردها بر کیفیت هوا، سلامت انسان و محیط زیست از محورهای این کنفرانس است.


همچنین اثرات اقتصادی و اجتماعی ریزگردها و خسارات حاصل از آن‌ها، همکاری محلی، ملی و بین‌المللی در کاهش وقوع گرد و غبار و اثرات ریزگردها، تدابیر و راهکاری عملی جهت کاهش گرد و غبار و پیامدهای ناشی از آن‌ها از دیگر محورهای این کنفرانس است.


انتهای پیام/4122/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته