دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 فروردين 1398 - 15:01
رجبی در گفتگو با آنا:

شعور در عشق به امام زمان(عج) مهم‌تر از شور است

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) گفت: در عشق به امام زمان، شعور مهم‌تر از شور است.
کد خبر : 374990
2.jpg

محمدرضا رجبی در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در خصوص برنامه‌ نیمه شعبان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) اظهار کرد: مراسم جشن بزرگ نیمه شعبان با حضور دانشگاهیان و سخنرانی حجت‌الاسلام مهدی دانشمند، مولودی‌خوانی محمد اطهری نسب و شعرخوانی سیدحمیدرضا برقعی در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.


وی افزود: این مراسم با استقبال خیلی خوبی از طرف دانشجویان روبرو شد و امیدواریم که حضرت بقیه الله الاعظم این توسل کم را از ما قبول کنند و ما دانشگاهیان بتوانیم پیروان خوبی برای حضرت باشیم.


رجبی عنوان کرد: این مراسم توسط انجمن اسلامی دانشجویان با همکاری دفتر هم‌اندیشی اسلامی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار و علاوه بر سخنرانی و شعرخوانی، برنامه‌های متنوعی شامل تئاتر، مسابقه و... در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.


دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) با اشاره به نکات ارائه شده توسط حجت‌الاسلام دانشمند در این برنامه بیان کرد: در عشق به امام زمان، شعور مهم‌تر از شور است، چراکه شور به وسعت و شعور به عمق است. ما، امامان معصوم (علیهم‌السلام) را خیلی دوست داریم ولی باید معرفت خودمان را به حضرت ولی‌عصر (عج) بیشتر کنیم.


انتهای پیام/4107/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته