دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 فروردين 1398 - 13:37
صالح‌پور در گفتگو با آنا:

حمایت از سپاه باید جنبه عملی داشته باشد

دبیر واحد سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: در کنار صدور بیانیه‌ها برای حمایت از سپاه باید اقدام عملی نیز انجام داد.
کد خبر : 374072
BQ4K7662.jpg

سیدعلی صالح‌پور در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به اقدام دولت آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران گفت: این اقدام آمریکا موضوع چندان تازه‌ای نیست. سال 2007 نیروی قدس سپاه و حزب‌الله لبنان نیز تروریستی خوانده شدند و این حرکت نشان داد تروریستی خواندن نیروهایی که آرمان آزادی فلسطین را دارند سنت آمریکاست. پس دور از ذهن نبود که روزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم تروریستی اعلام شود اما مسئولان آمریکایی غافل بودند که سپاه در دل ملت ایران جا دارد.


وی افزود: از دولت و مجلس درخواست داریم تا واکنش سریع و عملیاتی نسبت به این اقدام خصمانه دولت آمریکا نشان دهند. همچنین باید با اقدامات پیشگیرانه و پیش‌دستانه منتظر تحریم کردن و اقدام دشمن نباشیم.


دبیر واحد سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان خاطرنشان کرد: البته پس از تذکر مقام معظم رهبری به مجلس شورای اسلامی اقداماتی در مجلس برای تصویب قوانین تقابلی در حال انجام است. اقدام نمادین نمایندگان مجلس در پوشیدن لباس پاسداری خوب بود اما باید در کنار این اقدامات نمادین، اقدامات عملی نیز انجام شود.


صالح‌پور در تشریح سخنان خود بیان کرد: دولت و مجلس می‌توانند با افزایش بودجه سپاه اقدامی عملی در پاسخ به رفتار دولت آمریکا نشان دهند. همچنین می‌توان درخواست جلسه فوق‌العاده سازمان همکاری کشورهای اسلامی ارائه داد تا از این ظرفیت نیز برای اجماع‌سازی علیه اقدامات خصمانه آمریکا انجام دهیم.


وی عنوان کرد: پرسشی نیز مطرح است که آمریکا چطور به خود اجازه می‌دهد چند هزار کیلومتر دور از منطقه غرب آسیا، ارتش تروریستی خود را به منطقه ما اعزام کند، اما ایران این امکان را نداشته باشد که در منطقه خود حضور داشته باشد.


انتهای پیام/4115/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته