دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سردار فدوی:

دانشگاه آزاد می‌تواند نقش مهمی در پیشرفت اهداف انقلاب ایفا کند

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی که مولود انقلاب است، نقش و سهم مهمی می‌تواند در پیشرفت اهداف انقلاب ایفا کند.
کد خبر : 373684

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا٬  سردار محمد فدوی در همایش بزرگ من هم یک سپاهی‌ام که پیش از ظهر امروز در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد٬ اظهار کرد: چهل سال است که آمریکا بی‌وقفه و مداوم دشمنی کرده و این دشمنی هر روز ابعاد جدیدی پیدا می‌کند. حتی یکی روز کسی نمی‌تواند ادعا کند دشمنی آمریکا تجلی پیدا نکرده است.


وی افزود: به ظاهر، بالاترین توانمندی در اختیار شیطان بزرگ و دشمن ماست. در طول تاریخ غیر از زمان پیامبر، چنین دشمنی با کشور و نظامی بی‌سابقه است.


معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در این چهل سال عنوان کرد: تا پیش از انقلاب، نه ایران بلکه هیچ کشور کوچکی جرئت مقابله با آمریکا را نداشت. در جای جای قرآن ‌آمده است که خداوند یاور جبهه حق است. هر جبهه و کشوری حق باشد پشتوانه‌اش قدرت لایزال الهی است و تمام  قدرت‌ کشورهای بزرگ و شیطان بزرگ را نیز جمع کنیم در برابر قدرت خداوند قطره‌ای در دریا هم به حساب نمی‌آیند.


فدوی با بیان‌اینکه آمریکا خود را ابرقدرت دنیا می‌داند در حالی‌که جبهه باطل در برابر جبهه حق بسیار ضعیف است، عنوان کرد: در قانون اساسی ایران آمده است که نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی مبتنی بر دین است؛ یعنی به اسلام و دین باور داشته و با این باور نظام را بنا کرده و درپی آن در جبهه حق قرار گرفته است و خداوند خلف وعده نخواهد کرد و پشتیبان جبهه حق است.


وی با بیان اینکه روح امام خمینی به عنوان مؤسس سپاه پاسداران در ذره ذره این نهاد تجلی دارد عنوان کرد: اشتراکی بین سپاه و دانشگاه آزاد وجود دارد و آن این است که هر دو نهاد بعد از انقلاب تاسیس شده است و امام در راه‌اندازی هر دو دخیل بوده‌اند.


معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: همه مجموعه‌ها و سازمان‌های انقلاب اسلامی اگر به وعده خداوند عمل کنند بسیار بهتر از آنچه اکنون وجود دارد نظام موفق‌ خواهد شد. شأن ملتی که به وعده خدا عمل می‌کند این نیست که به مسائل اقتصادی و معیشتی فکر کنند. 


فدوی ادامه داد: قطعا از این وضعیت اقتصادی فعلی به گونه‌ای عبور می‌کنیم که آمریکایی‌ها از کرده‌های خود پشیمان و خجل شوند از اینکه فلان شرکت یا فرد را تحریم کرده‌اند. 


وی به نقش دانشگاه آزاد اسلامی در سپهر علمی کشور اشاره کرد و گفت:  مجموعه دانشگاهی کشور به‌ویژه دانشگاه آزاد اسلامی که مولود انقلاب است نقش و سهم مهمی می‌تواند در پیشرفت اهداف انقلاب ایفا کند. دانشگاه آزاد اسلامی قید و بندهای دانشگاه‌های دولتی را ندارد و بدون محابا می‌تواند سرمنشأیی شود که دیگران بگویند اگر دانشگاه آزاد توانست ماهم می‌توانیم؛ یعنی الگو باشد. 


وی با بیان اینکه اصلی‌ترین عنصری که برای پیشرفت نیاز است نیروی انسانی‌ست که ماهر عالم آن به‌وفور در ایران وجود دارد عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در تربیت نیروهای انسانی ماهر و متدین برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی نقش مهمی دارد.


معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جنگ نرم به تمام معنا در حال انجام است گفت: سپاه پاسداران در تمام حوزه‌های جنگ سخت و جنگ نرم به موفقیت‌های بسیار گرانبهایی دست یافته است. ۴۰هزار از شهدا با لباس سپاه به شهادت رسیده‌اند این نشان می‌دهد که سپاه پای دفاع از وطن ایستاده است.


فدوی با اشاره به جنگ ۳۳ روزه عنوان کرد: آمریکا آغازگر جنگ سی و سه روزه بود نه اسرائیل؛ چون شیطان بزرگ تحمل بودن یک مجموعه‌ای که مربوط به جمهوری اسلامی است را در کنار غده سرطانی منطقه یعنی صهیونیست نمی‌پذیرفت. در آن جنگ همه شرکت داشتند٬ آمریکا٬ صهیونیست٬ کشورهای مرتجع عربی و خودشان اذعان رسمی کردند که شکست خوردند. اکنون ده‌ها هزار حزب‌الله به برکت انقلاب در برابر صهیونیست است.


وی ادامه داد: امام (ره) وعده داده است ان‌شاءلله انقلاب را به دست صاحب اصلی‌اش خواهیم داد. اگر به شروطی که خداوند فرموده عمل کنیم حتما این وعده امام تحقق پیدا می‌کند.


انتهای پیام/4107/4007/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته