دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 فروردين 1398 - 11:20
دفتر تحکیم وحدت:

آمریکایی‌ها تصاویر زانو زدن تفنگدارانشان را به یاد بیاورند

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان دفتر تحکیم وحدت طی بیانیه‌ای اقدام آمریکا نسبت به تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد.
کد خبر : 372033

به گزارش  گروه دانشگاه خبرگزاری آنا اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان دفتر تحکیم وحدت طی بیانیه‌ای اقدام آمریکا نسبت به تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد.


در ابتدای این بیانیه آمده است: تصمیم روز گذشته کاخ سفید مبنی بر تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حالی صورت گرفت که دولت ایالات‌متحده خود بزرگ‌ترین حامی تروریست در جهان است. حمایت از رژیم تروریستی صهیونیستی، حمایت از کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن توسط حاکمان سعودی، راه‌اندازی و تغذیه اطلاعاتی و مالی داعش به گفته خودشان، حضور مستقیم و غیرمستقیم در قتل و غارت بسیاری از کشورهای جهان، دولت ایالات‌متحده آمریکا را به ابر تروریست بین‌المللی تبدیل کرده است. دولتی که با وقاحت هرچه تمام، به قانون اساسی و تمامیت ارضی کشورها یورش می‌برد و قلدر مآبانه مقاصد شوم خود را پی می‌گیرد.


در ادامه این بیانیه عنوان‌شده است: ازنظر این دولت جنایتکار هر کس به‌جای تعظیم کردن، در مقابل زورگویی‌ها بایستد و مقاومت کند تروریست است. آنان که روزی رویای خاورمیانه جدید در سر داشتند نباید هم در برابر خاورمیانه تغذیه‌شده از اکسیر مقاومت، که بازیگر اصلی آن رزمندگان سپاه پاسداران بودند، سکوت کنند و به‌اجبار و از سر استیصال دست به حرکات کوری بزنند که جز محبوب‌تر شدن این ارگان نظامی در دل ایرانیان و سایر مردم منطقه و تمامی آزادی خواهان جهان، منفورتر شدن هر چه بیشتر آمریکا و دست‌نشانده‌هایش حاصل دیگری ندارد.


در ادامه این بیانیه آمده است: همان‌طور که تحریم سپاه قدس و تروریستی خواندن آن در سال‌های گذشته، نتیجه‌ای جز سفرِ چراغ خاموش و دزدکی ترامپ به پایگاه‌های نظامی‌اش در عراق نداشت، تروریست دانستن سپاه پاسداران نیز نتیجه‌ای جز فرار چراغ خاموش نیروهای تحت فرماندهی سنتکام از منطقه نخواهد داشت. مقامات آمریکایی باید قبل از اتخاذ چنین تصمیماتی به تصاویر زانو زدن تفنگدارانشان در آب‌های سرزمینی کشورمان، همچنین نقشه خاورمیانه جدید و جغرافیای محور مقاومت مجدداً نگاهی بیندازند که شاید موجبات عقلانی‌تر شدن تصمیماتشان فراهم شود.


در پایان این بیانیه اتحادیه دفتر تحکیم وحدت، ضمن محکوم نمودن این اقدام حقیرانه دولت آمریکا، اعلام کرد: این رفتارهای دیوانه‌وار نمایه‌ای از احتضار قریب‌الوقوع منطق حکومت‌داری لیبرال دموکراسی در آمریکاست که مؤید وعده نویدبخش «و قل جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا» است که باهمت رفیع سلحشوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محقق خواهد شد.


انتهای پیام/4107/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته