دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 فروردين 1398 - 15:24
در پیامی مطرح شد؛

ادم معروف و مشهوری نیست/ عضو اسبق!!!

عضو اسبق شورای مرکزی جنبش عدالت‌خواه دانشجویی در پیامی نوشت: چه کسانی به ابعاد بین‌المللی گام دوم انقلاب به‌درستی توجه دارند.
کد خبر : 370663
download.jpg

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، علی رضا کمیلی، عضو اسبق شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی با اشاره به اهمیت جهانی گام دوم انقلاب طی پیامی نوشت چه کسی به این بعد می‌اندیشد؟


در بخش اول این پیام آمده است: بیانیه گام دوم با این نوع جملات آغاز می‌شود: درود بر نسلی که اینک وارد فرآیند بزرگ و جهانی چهل سال دوم می‌شود. برای همه‌چیز می‌توان طول عمر مفید و تاریخ‌مصرف فرض کرد، امّا شعارهای جهانی این انقلاب دینی از این قاعده مستثنا است. این دامنه‌ عمل جهانی و منطقه‌ای در کنار مظلومان جهان، مایه‌ سربلندی ایران و ایرانی است، و همواره چنین باد.


در این پیام بابیان این‌که گام دوم انقلاب از تغییر نظام قدرت در جهان می‌گوید و با این چشم‌های به ما دوخته‌شده چه کردیم، آمده است: از سویی نگاه امیدوارانه‌ ملّت‌های زیر ستم و جریان‌های آزادی‌خواه جهان و برخی دولت‌های مایل به استقلال و از سویی نگاه کینه ‌ورزانه و بدخواهانه‌ رژیم‌های زورگو و قلدرهای باج طلب عالم، بدان دوخته‌شده است، درحالی‌که فهم مردم رشد کرده و مستعد عمل میدانی بود، انقلاب بینش سیاسی آحاد مردم و نگاه آنان به مسائل بین‌المللی را به گونه‌ شگفت‌آوری ارتقاء داد.


در این پیام با اشاره به این‌که رویارویی ما با استکبار جدی‌تر شده، آمده است: امروز چالش بر سر حضور ایران مقتدر در مرزهای رژیم صهیونیستی و برچیدن بساط نفوذ نامشروع آمریکا از منطقه غرب آسیا و حمایت جمهوری اسلامی از مبارزات مجاهدان فلسطینی در قلب سرزمین‌های اشغالی و دفاع از پرچم برافراشته‌ حزب‌الله و مقاومت در سراسر این منطقه است. خوب می‌دانیم که ظرفیت‌های جهانی ما صرفاً فرهنگی سیاسی نیست بلکه بازار بزرگ منطقه‌ای با داشتن ۱۵ همسایه با ۶۰۰ میلیون جمعیت هم یکی از آن فرصت‌ها است. خصوصاً وقتی معتقدیم که استقلال نباید به معنی زندانی کردن سیاست و اقتصاد کشور در میان مرزهای خود تعریف شود.


در پایان این پیام آمده است: حال ما هستیم، عزتمندی و این‌همه فرصت و مسئولیت که با تحرک جدید نهضت بیداری اسلامی بر اساس الگوی مقاومت در برابر سلطه‌ آمریکا و صهیونیسم؛ شکست سیاست‌های آمریکا در منطقه غرب آسیا و زمین‌گیر شدن همکاران خائن آن‌ها در منطقه شاهد خواهیم بود.


انتهای پیام/4108/


 


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته