دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 بهمن 1398 - 09:30
زندگی به سبک جهادی1/ برگزیده جشنواره ملی جهادگران در گفتگو با آنا:

ترویج فرهنگ جهادی از مهم‌ترین وظایف هر مسلمان است

یک برگزیده بخش عکس، مستند و نماهنگ سومین جشنواره ملی جهادگران گفت: ترویج و تبیین فرهنگ و روحیه جهادی از مهم‌ترین وظایف هر مسلمانی به شمار می‌آید.
کد خبر : 367792
IMG-20200206-WA0016.jpg

سینا غزل‌چهره در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در حاشیه سومین جشنواره ملی جهادگران اظهار کرد: ترویج و تبیین فرهنگ و روحیه جهادی از مهم‌ترین وظایف هر مسلمانی به شمار می‌آید.
وی افزود: فعالان گروه‌های جهادی در سراسر کشور بدون کوچکترین پاداش مالی و چشم‌داشتی، از زندگی راحت خود گذشته و به خیل عظیم خدمت‌‌کنندگان به مردم می‌پیوندند که این روحیه را در هیچ کجای دنیا نمی‌توان یافت.
کارگردان مستند و برگزیده بخش عکس، مستند و نماهنگ سومین جشنواره ملی جهادگران با بیان اینکه مسئولان نباید از حمایت جوانان جهادگر غافل شوند، خلطرنشان کرد: برخی از مسئولان می‌گویند که محدودیت کردن افراد، موفقیت می‌آورد که عدم حمایت خود را جبران کنند ولی چنین کاری خداپسندانه نیست.
جشنواره ملی جهادگران بزرگترین رویداد فعالان حرکت‌های جهادی و محرومیت‌زدایی است که هرساله به همت مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی و بسیج دانشجویی و با حمایت دستگاه‌های مختلف با هدف شناسایی و قدردانی از گروه‌های برتر در حوزه جهادی برگزار می‌شود.
در سومین جشنواره ملی جهادگران، یک هزار و ۸۶۷ گروه جهادی شرکت کردند که ۵۰۶ مقاله در بخش تخصصی و ۲ هزار و ۵۳۸ اثر در بخش هنری از فعالان جهادی دریافت شد و در نهایت ۲۰ گروه، ۱۵ طرح و ایده در ۶ عرصه تخصصی، ۱۸ مستند و نماهنگ و ۱۵ تصویر به‌عنوان برگزیدگان جشنواره ملی جهادگران انتخاب شدند.
انتهای پیام/۴۱۱۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته