دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 اسفند 1397 - 13:47
صفی‌خوانی در گفتگو با آنا:

منتشر نشود..../////////////

عضو شورای صنفی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: برخی از سودجویان داخلی و خارجی و همچنین شبکه‌های معاند از جهت برهم زدن نظم دانشگاه اخبار جعلی منتشر می‌کنند.
کد خبر : 366027
284453_999.jpg

شقایق صفی‌خوانی درگفتگو با خبرنگار حوزه صنفی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در پی انتشار اخبار مربوط به بازجویی دانشجوی دانشگاه علامه طباطبایی و ورود و حضور افراد غیردانشگاهی در محیط دانشگاه گفت: با بررسی‌ها و پیگیری‌های انجام‌شده و گفت‌وگوی حضوری به‌عمل‌آمده با مدیر حراست دانشگاه، مشخص شد موارد اعلامی و اخبار منتشرشده در این خصوص فاقد اعتبار خبری بوده و موضوعات طرح‌شده  وجاهت خبری و قانونی نداشته‌اند.


وی افزود: مشکلی که در بیرون از دانشگاه برای چند دانشجو اتفاق افتاده بود و دانشگاه به خاطر این‌که امنیت دانشجویان حفظ و این وضع ختم به خیر شود به همین جهت در دفتر حراست از دانشجویان مصاحبه گرفت تا مشکل مربوط به دانشجویان را بررسی و پیگیری کند.


این فعال دانشجویی افزود: اما برخی سودجویان داخلی و خارجی و رسانه‌های معاند با انتشار اخبار کذب درصدد تشویش اذهان عمومی و برهم زدن جو دانشگاه برآمدند به همین جهت شورای صنفی دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی پیامی در این خصوص در کانال تلگرامی خود منتشر کرد.


وی ادامه داد: مصاحبه انجام‌شده با دانشجویان در دفتر حراست طی فرایند‌های معمول و مرسوم و به روال عادی بوده و هیچ‌گونه تهدیدی متوجه هیچ دانشجویی نیست لذا بدین‌وسیله اخبار منتشرشده تکذیب می‌شود.


با انتشار اخبار ضد و نقیض در شبکه‌های معاند، شورای صنفی دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی طی پیامی در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که موضوعات مطرح‌شده از طرف این شبکه‌ها صحت نداشته و رسانه‌های بیگانه به دنبال سوء استفاده از این قضیه هستند.


همچنین در این پیام با اشاره به این‌که شورای صنفی به‌دوراز هرگونه فعالیت سیاسی و جناحی به دنبال احقاق حقوق صنفی دانشجویان بوده ‌آمده است: فعالیت‌های این شورا هیچ ارتباطی با رسانه معاند ندارد و باید دانشجویان با حفظ وحدت و همبستگی خود اجازه سو استفاده به دشمنان را ندهند.


انتهای پیام/4107/4108/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته