دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 دی 1398 - 14:13
معاون امور بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با آنا:

ترامپ شکست‌خورده در برابر ایران و محور مقاومت به فحاشی روی آورده است

معاون امور بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی توهین و فحاشی رئیس‌جمهور آمریکا به سردار شهید اسلام و ایران را نشانه استیصال و شکست وی در برابر قدرت جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت دانست.
کد خبر : 466621
BQ4K0035.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، تشییع میلیونی پیکر شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، نایب رئیس حشدالشعبی نشان داد که سرداران مقاومت بخش لاینفکی از تاریخ و هویت دو ملت ایران و عراق هستند و با پارازیت‌پراکنی دشمنان انقلاب و دو ملت نمی‌تواند ذره‌ای از ارادتشان به اسوه‌های مقاومت منطقه و جهان کم کند. 


داغی که این تشییع باشکوه و در ادامه حمله موشکی دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه «عین‌الاسد» بر قلب دونالد ترامپ برجای گذاشت، باعث شد تا رئیس‌جمهور قمارباز و کاباره‌ای آمریکا روز گذشته در سخنانی در جمع اندک‌ هوادارانش توهین بسیار زشتی به شهید والامقام ایران کند.


رئیس‌جمهور آمریکا که از تبعات شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی در هراس است و تشییع میلیونی و باشکوه مردم در سراسر ایران اسلامی را از یاد نبرده است، دست به دامن الفاظ رکیک شد و با ادبیات سخیف و زشت خود درباره حاج قاسم سلیمانی حرف زد؛ غافل از اینکه این اقدامش نه‌تنها از عظمت و درستی راه شهید سلیمانی  نمی‌کاهد بلکه اعتقاد دوستداران سردار اسلام را محکم‌تر و عزمشان را برای ادامه راه جزم‌تر خواهد کرد.


حسین شیخ‌الاسلام، معاون امور بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه غرب آسیا و محور مقاومت گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا گفت: آدم قوی نیاز به توهین ندارد، قدرت آدم قوی و منطقش در فحاشی نیست. کسی که در دعواها فحش می‌دهد قدرتمند نیست و نشان‌دهنده این است که ترامپ در سیاست‌های خود شکست خورده است. 


حسین شیخ الاسلام


وی درباره لحنی که رئیس‌جمهور آمریکا در توهین به سردار رشید اسلام به‌کار برد، افزود: لحنی که ترامپ انتخاب کرد گواه جایگاه و شخصیتش است، پر واضح است که منطقه دیگر جای آمریکایی‌ها نیست و باید غرب آسیا را ترک کنند. این از برکت خون سردار شهید سلیمانی، ابومهدی المهندس و هم‌رزمانشان است.


معاون امور بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: راهبرد کلی استکبار که درگیر کردن ایران و ملت عراق بود، با خون‌های پاک سرداران شهید که بر روی دستان مردم دو کشور تشییع شد، ناکام ماند و حادثه‌ای تاریخی و دستاوردی بزرگ را رقم زده است.


حسین شیخ الاسلام


شیخ‌الاسلام ادامه داد: مصوبه مجلس عراق یکی از برکات خون شهیدان سلیمانی و مهندس است که به‌طور رسمی مهر باطل بر حضور نیروهای آمریکایی در خاک این کشور می‌زند. آنها ناچارند از عراق خارج شوند و این مقدمه خروج کامل آنها از منطقه خواهد بود. شکست راهبرد ترامپ در مقابل ایران و مقاومت منطقه چه در تاکتیک و چه در تکنیک از دیگر برکات خون شهیدان سلیمانی و مهندس است که باعث شده رئیس‌جمهور قلدر آمریکا به فحاشی روی آورد و از سر استیصال چاره‌ای جز توهین و رفتارهایی که شایسته خود اوست، ندارد.


وی تأکید کرد: در لحن ترامپ شکست در مقابل ایران و عصبانیت از محور مقاومت کاملاً مشهود است. فحاشی ترامپ به‌طور دقیق شخصیت خودش را نشان می‌دهد و تردیدی وجود ندارد که تبعات فحاشی و توهین به سردار رشید اسلام تنها در خروج آمریکا از منطقه خلاصه می‌شود.


انتهای پیام/4033/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب