دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 دی 1397 - 09:40
دو سال با دانشگاه انقلابی/4؛

کیفیت آموزشی و صنفی در دانشگاه آزاد اسلامی افزایش یافته است

دبیر کل مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: انتصاب انقلابی دکتر ولایتی، نشان‌دهنده تأثیرگذاری این دانشگاه در نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر : 353560
636644162577592742_lg.jpg

کیوان عاصم در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در دومین سال انتصاب انقلابی دکتر علی‌اکبر ولایتی به سمت ریاست هیئت مؤسس و هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی در مورد تحولات ایجادشده در طی این دو سال گفت: انتصاب ریاست هیئت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی با دستور مستقیم مقام معظم رهبری، نشان‌دهنده تأثیرگذاری این دانشگاه در نظام جمهوری اسلامی ایران است.


دبیر کل مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با ذکر این مطلب که رهبری به مباحث علمی و دانشگاهی توجه ویژه دارند، بیان کرد: تصمیم مقام معظم رهبری در کمک به تسریع انتخاب مسئول هیئت مؤسس و هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی اتفاق بسیار مبارکی بود.


وی در ادامه افزود: بعد از انتصاب انقلابی دکتر ولایتی، تغییراتی در بدنه دانشگاه آزاد ایجاد شد که از آن جمله جناب دکتر رهبر به‌عنوان رئیس دانشگاه و پس از ایشان دکتر طهرانچی این مسند را بر عهده گرفتند که هر دو نفر از چهره‌های نخبه دانشگاهی هستند.


عاصم در ادامه بیان کرد: بسیاری از مدیران میانی تغییر پیدا نکردند و از سیستم قبلی هنوز در مسند مدیریتی باقی ماندند که شاید سرعت رشد علمی دانشگاه با درجا زدن و در یک‌جا ماندن، کاهش یافته و یا تغییر چشمگیری نداشته باشد. البته بعضی تغییرات ناگهانی مدیران دانشگاه ممکن است اثرات نامطلوبی برجای بگذارد.


دبیرکل مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در دو سال گذشته کیفیت دانشگاه در زمینه‌های علمی، پژوهشی، صنفی بهبود یافته است اما بحث فرهنگی نیازمند صرف زمان و انرژی بیشتری است. در این زمینه تشکل‌ها و امور فرهنگی باید روشنگری کنند.


وی در پایان افزود: دانشگاه آزاد اسلامی چون مستقیماً با هزینه دانشجوها اداره می‌شود طبیعتاً باید در خدمت دانشجویان خودش باشد. در بحث‌های پژوهشی و اقتصاد دانش‌بنیان دانشجویان نخبه و استعدادهای شگرفی در دانشگاه آزاد اسلامی در حال تحصیل می‌باشند که این دانشگاه باید به این قشر نخبه توجه خاص داشته و به حمایت از این گروه اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.


انتهای پیام/4107/
 


انتهای پیام/

برچسب ها: کیوان عاصم
ارسال نظر
هلدینگ شایسته