دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 دی 1397 - 11:53
جنبش عدالتخواه دانشجویی:

امتیاز دفتر کار احمدی‌نژاد و ضرغامی در ولنجک و پاستور لغو شود

جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه‌ای نوشت: آقایان احمدی نژاد و ضرغامی بر اساس کدام منطق، از امتیاز سکونت در منطقه ولنجک و پاستور بهره می‌برند؟
کد خبر : 351797
images.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه‌ای به رییس بنیاد مستضعفان خواستار شفافسازی پیرامون دفاتر آقایان محمود احمدی نژاد و عزت الله ضرغامی در ولنجک و پاستور شد.


جنبش عدالتخواه دانشجویی در این نامه آورده است: پیگیری‌های جنبش عدالتخواه دانشجویی حاکی از این است‌که اماکنی از طرف بنیاد مستضعفان تحت عنوان دفتر کار در اختیار آقایان محمود احمدی نژاد (رییس جمهور محترم سابق) و عزت الله ضرغامی (رییس محترم اسبق صدا و سیما) در منطقه ولنجک و پاستور قرار گرفته است.


در ادامه نامه بیان شد: لذا با عنایت‌به رسالت مقدس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مبنی بر «صرف اموال منقول و غیر‌منقول مصادره‌ای از رژیم سابق به نفع مستمندان، کارگران و کارمندان ضعیف»، لطفاً پاسخ دهید که ساکنین نامبرده، شامل کدام‌یک از سه دسته فوق بوده و بر اساس کدام منطق از این امتیاز بهره می‌برند؟


در پایان نامه آمده است: امید است جهت شفافیت موضوع، توضیح مستدل و مستندی را پیرامون این واگذاری ارائه فرمائید. در غیر اینصورت، هرچه سریعتر نسبت به تخلیه و بازگشت این املاک به بیت المال اقدام شود".


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته