دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 دی 1397 - 13:10
در دانشگاه علوم پزشکی نیشابور؛

یک خوابگاه پسرانه دچار حریق شد

یکی از خوابگاه‌های پسرانه دانشگاه علوم پزشکی نیشابور دچار حریق شد، این حادثه هیچ گونه خسارت جسمی و جانی به همراه نداشته است.
کد خبر : 350657
1013.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه صنفی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی-درمانی نیشابور در پی آتش سوزی در خوابگاه پسرانه این حادثه هیچ گونه خسارت جسمی و جانی به همراه نداشته است.


این آتش‌سوزی ساعت ۱۴ در خوابگاه پسرانه اتفاق افتاده که  به ادعای شاهدان عینی علت آن اتصال یخچال بوده و سریعاً نسبت به تخلیه اتاق موردنظر و اتاق‌های هم‌جوار اقدام شده است.


 معاون فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی نیشابور که از دقایق اول این حادثه در محل حضور داشته اذعان کرد: خوشبختانه هیچ‌گونه خسارت جسمی و یا جانی به دانشجویان وارد نشده و تمام دانشجویان در صحت و سلامت کامل هستند.


 با  هماهنگی مسئولین دانشگاه و اداره آموزش‌وپرورش شهرستان نیشابور دانشجویان به خانه معلم منتقل و امکانات رفاهی و تغذیه برای دانشجویان مهیا شده است.


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی نیشابور افزود: به دنبال خسارت‌های مالی دانشجویان، در‌صدد پیگیری جبران آن از طریق شرکت بیمه طرف قرارداد خوابگاه هستیم و با توجه به زمان فرجه و امتحانات دانشجویان  به دنبال حل مشکلات آنان درزمینهٔ آموزشی نیز خواهیم بود.


انتهای پیام/4107/4108/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته