دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 دی 1397 - 10:49
همراه با نمایشگاه پژوهش/5

نمایشگاه پژوهش فرصتی برای ارتباط پژوهشگران با سرمایه‌گذاران است

مدیرکل ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پژوهشگران و دانشجویان خلاق می‌توانند محصول خود را در نمایشگاه، معرفی و مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار دهند.
کد خبر : 346947

داود ثمری در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، به ارزیابی و تشریح حضور واحدهای فناور و دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت.


مدیرکل توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به اینکه فضای وسیعی در اختیار واحدهای دانشگاهی و واحدهای نوآور قرار گرفته شده محصولات بیشتری نیز ارائه شده است.


وی با اشاره به تنوع محصولات دانش‌بنیان ادامه داد: امسال محصولاتی در حوزه‌های مکاترونیک و روباتیک، نرم‌افزاری، مهندسی پزشکی، نانو، های‌تک و کشاورزی ارائه شده است که محل بسیار مساعدی برای صاحبان صنایع و سرمایه است که با حضور و بازدید از غرفه‌های دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند چالش‌های پیش روی صنعت را به کمک نخبگان رفع کنند.


ثمری با ذکر این نکته که هدف نمایشگاه فناوری ایجاد ارتباط بین دانشگاه و صنعت است، افزود: پژوهشگران و دانشجویان خلاق دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به بستر موجود می‌توانند محصول خود را معرفی و مورد توجه سرمایه‌گذاران و صنایع قرار دهند.


مدیرکل توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی در پایان افزود: در روز اختتامیه نمایشگاه منتخبان این رویداد فناوری از بین غرفه‌ها و محصولات ارائه‌شده معرفی خواهد شد. کارگروهی ویژه برای ارزیابی غرفه‌ها و محصولات دانش‌بنیان تشکیل شده که با مدّ نظر قرار دادن سطح آمادگی فناوری و قابلیت‌های تجاری‌سازی محصولات، برگزیده‌های این دوره را از نمایشگاه دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی را معرفی خواهد کرد.


انتهای پیام/4116/ 4007/پ


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته