دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 دی 1397 - 07:00
همراه با نمایشگاه پژوهش/3

زارعی: تعامل با دانشگاه آزاد اسلامی در قالب شورای پارک‌ دانشگاهی

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: تعاملات ما با دانشگاه آزاد اسلامی در قالب شورای پارک‌های دانشگاهی انجام می‌شود.
کد خبر : 346870

عباس زارعی هنزکی در گفتگو با خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در خصوص تعاملات پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با دانشگاه آزاد اسلامی توضیح داد: پارک‌های علم و فناوری توانسته‌اند با ایجاد یک شورای راهبردی فعالیت‌های خود را متمرکز کنند. پارک دانشگاه آزاد اسلامی نیز تعامل و ارتباط خوبی با سایر پارک‌ها و از جمله پارک دانشگاه تهران دارد.


وی اضافه کرد: شورای پارک‌های دانشگاهی براساس دستور معاون پژوهشی وزارت علوم و حمایت دکتر کشمیری رئیس دفتر فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تشکیل شد و ارتباطات پارک‌های علم و فناوری از این مجرا انجام می‌شود.


رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در ادامه بیان کرد: با وجود آنکه تعامل رودررو و متقابل با پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی نداشتیم اما این پارک تعاملات خود را با ما حفظ کرده و به‌عنوان مثال قرارداد استقرار متقابل وجود دارد.


زارعی در پایان خاطرنشان کرد: قرارداد استقرار متقابل شامل این امکان می‌شود که اگر شرکتی بخواهد در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران استقرار پیدا کند و متعلق به پارک دیگری باشد، با این قرارداد استقرار متقابل می‌تواند از امکانات و تجهیزات پارک تهران استفاده کند.


همچنین شرکت‌های پارک دانشگاه تهران نیز می‌توانند از امکانات آن پارک بهره‌مند شوند.


انتهای پیام/4085/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته