دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 آذر 1397 - 09:23
احمدی‌روشن در گفتگو با آنا:

دانشجویان عَلَم برافراشته شهدا را نگه داشته‌اند

پدر شهید احمدی‌روشن گفت: پس از شهادت مصطفی احمدی‌روشن دانشجویان عَلَم برافراشته شده توسط دانشمندان شهید را برافراشته نگه داشته‌اند.
کد خبر : 345460
IMG19443113.jpg

رحیم احمدی‌روشن در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به شروع کنگره «مصطفی شهید» گفت: از روز اولی که شهید مصطفی احمدی‌روشن به شهادت رسید دانشجویان این علم برافراشته شده توسط دانشمندان شهید را برداشته‌اند و زمین نگذاشتند.


وی در ادامه افزود: به یاد داریم که بعد از شهادت مصطفی که چهارمین شهید ترور دانشمندان علم بود تعداد زیادی از دانشجویان تقاضای تغییر رشته تحصیلی خود به رشته فیزیک هسته‌ای کردند و این یک حماسه بود که توسط دانشجویان خلق شد و دارای دو پیام است.


پدر شهید احمدی‌روشن در تشریح سخنان خود عنوان کرد: پیام اول درخواست گسترده تغییر رشته دانشجویان به آن‌سوی مرزها و دشمنان شناخته‌شده ما بود که اگر چند نفر از جهادگران عرصه علم را ترور می‌کنند خواهند دید که تعداد بسیاری از دانشجویانی که از جنس همین کسانی بودند که ترور شدند باز در جبهه مقابله با استکبار حاضر می‌شوند و این جبهه را که جبهه‌ای نرم است خالی نمی‌گذارند.


احمدی‌روشن اضافه کرد: دانشجویان ثابت کردند که اگر شخصیت‌هایی در جمهوری اسلامی ترور شوند و خونشان را آذین خیابان‌ها کنند با این‌حال حاضر هستند که این راه را ادامه دهند.


وی با اشاره به پیام دیگر درخواست گسترده تغییر رشته دانشجویان به رشته فیزیک هسته‌ای بیان کرد: پیام دوم حماسه دانشجویان خطاب به خانواده شهدا بود که اگر مصطفی خود را از دست دادید، از برکات خداوند متعال هزاران نفر مانند مصطفی به ما عنایت شد و در کشور راه وی را ادامه خواهند داد.


پدر شهید احمدی‌روشن در پایان سخنان خود گفت: از دانشجویانی که عَلَم جهاد علمی را به دوش می‌کشند و به‌ویژه تمامی کسانی که در اجرای کنگره «مصطفی شهید» تلاش می‌کنند تشکر می‌کنم.


انتهای پیام/ 4115/ 4107/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
فرقانی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
۰
روح شهید احمدی روشن شاد و یادش گرامی باد
هلدینگ شایسته