دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آذر 1397 - 11:05
پزشکیان:

مدیران باید لحظه به لحظه دنبال جوانان باشند

 نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در افتتاحیه دومین دوره مسابقات ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه گفت: مدیران باید لحظه به لحظه دنبال جوانان باشند.
کد خبر : 342087
AG8I0518.JPG

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا مسعود پزشکیان در آیین افتتاحیه دومین دوره مسابقات ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه که ‌هم اکنون در جزیره کیش به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین درحال برگزاری  است، گفت: متاسفانه دانشگاه‌های کشور با بحران تولید دانشجو مواجه هستند.


وی افزود: دانشگاه باید هرچه سریع‌تر چاره‌ای اندیشیده و مشکلات نسل جوان را برطرف کند. چرا جوان با استعداد و با علم ایرانی به کشورهای دیگر بروند. چه فرد یا نهادی باید به دانشجویان کمک کند 


 نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر مسئولان به این باور برسند که تمام جهان هستی٬ علم است قطعا اجازه نخواهند داد جوانان ما به خارج بروند، گفت: ما برای جوانان و دانشجویان افتخارآفرین کشور فعالیت مثبتی انجام نداده‌ایم و اقدامات آنها را تحویل نمی‌گیریم.


پزشکیان با طرح این پرسش که وقتی نخبه کشور مدال طلا می‌گیرد و افتخار می‌آفریند چرا نباید حمایت شود؟ افزود: ما از کسانی حمایت می‌کنیم که به راحتی رنگ عوض می‌کنند اما دانشمندان اینگونه نیستند و به راحتی سر خم نمی‌کنند.


وی با بیان اینکه مدیران باید لحظه به لحظه دنبال جوانان باشند گفت: اگر از جوانان حمایت کنیم می‌توانیم کشوری تاثیرگذار و موفق باشیم. 


نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : مجلس شورای اسلامی و دیگر دستگاه‌های کشور باید تلاش کنند تا شرایط اصلاح شود و جوانان در کشور بمانند.


پزشکیان با اشاره به ظرفیت‌های عظیمی که در جزیره کیش وجود دارد گفت: این شهر نقشه راهبردی ندارد و اگر درپی رشد و توسعه است باید نقشه راهبردی مناسبی برای آن طراحی شود. 


وی با تاکید بر لزوم حمایت از جوانان گفت: تقصیر ما سیاستمداران است که به نسل جوان بها نمی‌دهیم و باعث می‌شویم به کشورهای خارجی  بروند و فریب آنها را بخورند.


انتهای پیام/۴۰۰۷


انتهای پیام/

برچسب ها: پزشکیان نخبگان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته