دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
بکتاشی در گفتگو با آنا:

جنبش دانشجویی همیشه پرچمدار استکبارستیزی بوده است

دبیرکل اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: همیشه این جنبش دانشجویی بوده که پرچم استکبارستیزی را به دست گرفته است.
کد خبر : 331518
بکتاشی110.jpg

حسن بکتاشی در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشجویی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، گفت: یکی از فلسفه‌های اساسی تشکیل جنبش دانشجویی در ایران، مقابله با استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار است.


وی ادامه داد: از حماسه خونین 16 آذر گرفته تا موضع‌گیری‌های صریح جنبش دانشجویی در زمان تعلیق فعالیت‌های هسته‌ای ایران در دولت اصلاحات، از توافق نافرجام برجام گرفته تا تصویب لوایح fatf همیشه این جنبش دانشجویی بوده است که به‌صورت انقلابی پرچم استکبارستیزی را به دست گرفته و به لطف خدای متعال می‌تواند در این مسیر هرچه بیشتر به وظیفه بنیادی خود عمل کند.


دبیرکل اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص نقش مؤثر اتحادیه‌های دانشجویی در مقابله با استکبار گفت: اتحادیه‌های دانشجویی به‌عنوان موتور محرک و شاکله اصلی جنبش دانشجویی در طرح‌ریزی و تهیه نقشه راه مبارزه با ظالم و ظلم ناشی از آن و عوامل مؤثر در تأثیر این غده سرطانی جهان‌خوار بر اقشار جامعه نقش محوری و اساسی دارند.


بکتاشی تصریح کرد: جایگاه والای جنبش دانشجویی در شرایط کنونی کشور به‌طورجدی و مؤثر ناشی از اقدامات انقلابی و قاطع و موضع‌گیری‌های صریح جنبش دانشجویی در برخورد با اقدامات غیرقانونی اشخاص حقیقی و حقوقی بوده است و همه مسئولین و مردم فهیم ایران اسلامی به‌خوبی این موضوع را پذیرفته‌اند.


وی درباره آسیب‌های جنبش دانشجویی اظهار کرد: بزرگ‌ترین و ضربه‌پذیرترین آسیب جنبش دانشجویی، نفوذ جریانات سیاسی و منفعت‌طلب به لایحه‌های تصمیم‌ساز جریانات دانشجویی است؛ زمانی که این جریان بزرگ تصمیم‌ساز و تأثیرگذار در امور مهم کشوری درگیر مسائل حاشیه‌ای و مرزبندی‌های غرض ورزانه عامیانه می‌شود، از هدف و مسیر اصلی خود خارج می‌شود.


دبیرکل اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: در صورت بروز انحرافات سیاسی برای جنبش دانشجویی، جایگاه آن تنزل پیدا می‌کند و اعتماد جامعه نسبت به جنبش دانشجویی خدشه‌دار می‌شود.


بکتاشی افزود: راه جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی این است که تمامی تأثیرگذاران بر پیکره جنبش دانشجویی بکوشند تا حفظ روحیه مطالبه گری روزبه‌روز گسترش یابد و عمل کردن به رهنمودهای گرانقدر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این زمینه، راهگشا و باعث ارتقای این جریان‌های انقلابی خواهد بود.


وی در پایان خاطرنشان کرد: اعضای اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان همواره می‌کوشند در جهت ارتقای جایگاه جنبش دانشجویی تأثیرگذار بوده و در حل مشکلات کشور و دانشگاه مؤثر واقع شوند.


انتهای پیام/4107/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته