دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 تير 1397 - 05:42
دبیر اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران:

قانون دولت یهود فلسطینیان را از سرزمین مادریشان محو می‌کند

دبیر اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: قانون دولت یهود شرایط را برای محو مردم فلسطین از وطن مادریشان فراهم می‌کند و تامین‌کننده منافع رژیم جعلی صهیونیستی است.
کد خبر : 297330

حسن بکتاشی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره تصویب قانون دولت - ملت یهود اظهار کرد: سال‌ها از تشکیل رژیم نامشروع صهیونیستی بر پیکره سرزمین‌های اسلامی گذشته است و از همان ابتدا تا کنون بارها شاهد تجاوزگری‌ها و جنایات آن و سکوت جوامع بین‌المللی در مقابل آن بوده‌ایم، حال جنایات و تجاوزگری‌های این رژیم صورت جدیدی پیدا کرده است.


وی افزود: تاسیس کشور یهود پس از سال‌ها رویاپردازی و زمینه‌سازی‌های فراوان دولت‌های استعمارگر و خون‌خوار و همراهی حاکمان نان به نرخ روز خور منطقه در روزهای اخیر با حمایت و چراغ سبز ترامپ در مجلس رژیم صهیونیستی به تصویب رسید. رویایی که برای تحقق آن، خون‌های مظلومان زیادی بر زمین ریخته شده است.


دبیر اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: قانونی که شرایط را به سمت و سوی محو مردم فلسطین از وطن مادری‌شان سوق می‌دهد و اصل و اصول قوانین بین‌المللی را زیر پا می‌گذارد، البته شایان ذکر است خود این قوانین نیز به طور نسبی برآورده کننده منافع رژیم جعلی صهیونیستی بوده که حال تجاوزگری‌های این رژیم را ارضا نمی‌کند و می‌بینیم از آن نیز تحدی می‌کند.


بکتاشی ادامه داد: تشکیل دولت یهود آن چنان بر نژادپرستی تاکید می‌کند که خود اعراب اسرائیل را هم نشانه رفته است و زبان عبری را حاکم بر این کشور جعلی ساخته است.


وی عنوان کرد: صهیونیست‌ها مزدورانی هستند که به هیچ اصول و قاعده‌ای پایبند نیستند و هر چه زمان می‌گذرد دنیا بیشتر و بیشتر به پیام انقلاب اسلامی ایران مبنی بر نابودی اسرائیل و لزوم نابودی این غده سرطانی پی می‌برد. اصلی که سال‌هاست سرلوحه تمام تصمیم‌گیری‌های نظام مقدس ایران بوده است.


دبیر اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد:‌ غده سرطانی که به نطفه نحس حکام عرب منطقه نفوذ کرده و آنها را نیز بیمار و همراه سیاست‌های خبیثانه خود کرده است.


بکتاشی گفت:‌ می‌خواهند بیت‌المقدس را پایتخت دولت یهود اعلام کنند‌، نام فلسطین را از صفحه روزگار محو کنند، ظلم را در جهان نهادینه کنند و دادخواهی را بی‌اثر نشان دهند، می‌خواهند دولت‌های عرب بی‌شناسنامه منطقه را جیره‌خوار خود نگه دارند، اما این‌ها نتیجه چیست، چگونه به این خواسته‌ها فکر می‌کنند؟ همه و همه نتیجه سازش جیره خواران گروه‌های خودباخته و حامی منطقه‌ای آن عربستان سعودی است، نتیجه نفوذی است که انجام شده و نتیجه طرح‌ریزی‌های دراز مدت غرب است و پازلی که قدم به قدم اجرا کرده‌اند.


وی افزود: برخی باید درس بگیرند که نتیجه سازش چیست و چه توهماتی را در طرف مقابل ایجاد می‌کند، می‌خواهند همه این کارها را انجام دهند اما نمی‌توانند، مردم آگاه و هوشیار فلسطین و جبهه مقاومت تمامی نقشه‌های آنها را مثل همیشه نقش برآب خواهد کرد.


دبیر اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اما تمام تعجب ما و مطالبه جنبش دانشجویی این است، که چگونه مسئولین وزارت امور خارجه ایران سکوت کرده‌اند؟ امام خمینی (ره) فرمودند: «کسانی که در مقابل جنایات اسرائیل ساکت‌اند نوبتشان خواهد رسید» آن روزها مصداق کار حکام عرب منطقه بود اما اکنون مصداق کار دستگاه دیپلماسی خود ما شده است.


بکتاشی اظهار کرد:‌ ظاهرا دستگاه دیپلماسی انجام تمام امور را بر عهده جبهه مقاومت قرار داده است و فعلا وقتی برای رسیدگی به مساله فلسطین که اولویت سیاست خارجه ایران است ندارد.


وی خطاب به مسئولین دستگاه دیپلماسی کشور عنوان کرد: به صراحت خدمت مسئولینی که باب مذاکره و تعامل با دولت‌های مستکبر جهان را باز نمودند عرض می‌کنم اگر در اصل مقابله با رژیم کودک‌ کش صهیونیستی کوچک‌ترین لرزشی از شما دیده شود با اقدام انقلابی و آتش به اختیار جنبش دانشجویی و همچنین برخورد انقلابی آحاد مردم روبرو خواهید شد.


دبیر اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هرچه سریع‌تر دستگاه دیپلماسی در جهت براندازی و ناکام گذاشتن نقشه‌های شوم اسرائیل و پایان دادن به رویای تشکیل دولت یهود گام بردارد و در جهت ایجاد جبهه جهانی علیه این رژیم اقدامات لازم را انجام دهد و قدم‌های اجرایی و موثری بردارد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته