دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نصیرزاده:

بسیج ذخیره پایان‌ناپذیر انقلاب برای مقابله با تهاجم دشمن است

فرمانده مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی گفت: بسیج ذخیره پایان‌ناپذیر انقلاب اسلامی برای مقابله با تهاجم دشمن است.
کد خبر : 331382

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حسین نصیرزاده در جلسه نظارت از بسیج کارکنان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان گیلان گفت: فلسفه تشکیل شجره طیبه بسیج توسط امام خمینی (ره)، به خاطر سپردن مسئولیت عظیم حفاظت و حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به خود مردم بود تا تحت هیچ شرایطی این پاسداری متزلزل نشود و این مهم نشان از اعتماد بی‌نظیر وی به ملت بود.



فرمانده مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ادامه داد: بسیج از ابتدای تأسیس تا امروز با تمامی اشکال جنگ سخت و نرم نظام سلطه به‌خوبی مقابله نموده است و در تمام عرصه‌های موردنیاز کشور حضوری مؤثر و عزتمندانه داشته است.
وی تأکید نمود: اتصال بسیج به سپاه هم ناشی از این دیدگاه امام نسبت به مردم بود که امروز می‌توان گفت این سپاه قدرتمند جهان اسلام که بینی استکبار جهانی را به خاک مالیده ریشه‌ای مردمی و مستحکم دارد.
نصیرزاده با اشاره به وظایف مهم بسیج کارکنان در دانشگاه‌ها اظهار نمود: امروز با توجه به حجم عظیمی از توطئه‌های دشمن در قالب تهاجم فرهنگی و جنگ اقتصادی که برای سست کردن اراده مردم در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و کم کردن اعتماد عمومی مردم به آینده انقلاب اسلامی تحمیل می‌شود، بسیج کارکنان وظیفه خطیری دارد که بایستی با هوشیاری مداوم، برنامه‌ریزی علمی و اقدام انقلابی نهضت بصیرت افزایی را در سطح دانشگاه‌ها با قوت بیشتری توسعه دهد تا بدنه آموزش عالی را در مقابل این هجمه‌ها واکسینه کند.
نصیرزاده افزود: همکاران من هم در مجموعه مرکز تمام تلاش خود را معطوف به توسعه شبکه جهاد فرهنگی در قالب قرارگاه تاکتیکی مقابله با جنگ نرم و تیم‌های عملیات روانی دانشگاه‌ها نمودند تا بتوانیم با حرکت علمی و متناسب با تهاجم دشمن مقابله نموده و به بازدارندگی برسیم که بتوانیم با قدرت نرم بسیج در عرصه‌های مختلف به استحکامات دشمن ضربه بزنیم.
نصیرزاده خاطرنشان کرد: قطعاً برای انجام وظایف ذاتی بسیج در دانشگاه‌ها به‌ویژه مقابله با جنگ نرم دشمن در همه عرصه‌ها نیازمند هم‌افزایی و تعامل با همه مسئولین آموزش عالی هستیم که انصافاً بسیج به‌عنوان خادم انقلاب پیوسته پیش‌قدم بوده است.
نصیرزاده در پایان خاطرنشان کرد: به‌عنوان خادم بسیج کارکنان از زحمات همه شما عزیزان  مؤمن و انقلابی که بدون هیچ توقعی خالصانه در دانشگاه‌ها برای اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنید، سپاسگزارم.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته