دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آذر 1397 - 20:26
غفاری:

توجه دانشجویان خارجی به جشنواره حرکت، نقطه عطف این رویداد شد

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بیش از 300 دانشجوی داخلی و 85 دانشجوی خارجی در جشنواره بین‌المللی حرکت شرکت کردند.
کد خبر : 330096

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، غلامرضا غفاری در بخش گفتگوی ویژه خبر ۲۰ شبکه چهار سیما به ارائه توضیحاتی درباره دستاوردهای جشنواره ملی حرکت پرداخت.


وی با اشاره به حمایت و تخصیص بودجه مجزا به جشنواره بین‌المللی حرکت افزود: در این جشنواره غرفه‌ها فقط در اختیار خود دانشگاه‌ نبوده و تعداد قابل توجهی در اختیار حوزه‌های ارتباط با صنعت و واحدهای تولیدی – صنعتی و سایر دانشگاه‌ها قرار گرفته شد.


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تأکید بر استقبال دانشجویان کشورهای خارجی از جشنواره گفت: 300 دانشجوی داخلی و 85 دانشجوی خارجی در این جشنواره شرکت داشتند که از ویژگی‌های ممتاز این جشنواره حضور دانشجویان بین‌المللی از سراسر جهان بود.


غفاری افزود: حدود 22 هزار نفر از 130 کشور دنیا در سامانه اینترنتی جشنواره بین‌المللی حرکت ثبت‌نام کرده بودند که 85 نفر آن‌ها پس از داوری‌های انجام شده به جشنواره راه پیدا کردند.


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پایان گفت: هدف ما از دعوت کشورهای خارجی، ایجاد رغبت و نشاط در فضای جشنواره و رونق‌بخشی بخش‌های مختلف بود که محقق شد.


انتهای پیام/4071/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته