دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آذر 1397 - 14:42
در دانشگاه شهید بهشتی؛

اینترنت بی سیم در دانشکده‌ها راه‌اندازی می‌شود

مسائل حوزه اینترنت دانشجویان در جلسه‌ای با حضور مسئولین دانشگاه شهید بهشتی و دبیران شورای صنفی خوابگاه‌ها بررسی شد.
کد خبر : 329402
5 (1)_430206.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه صنفی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از  دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نشستی که با حضور امیرحسین حکیمیان مدیر امور دانشجویی دانشگاه، محمودرضا اعتمادی مدیر آمار و فناوری دانشگاه و  دبیران شوراهای صنفی خوابگاه‌ها برگزار شد، نمایندگان دانشجویان مسائل و مطالبات خود را در بخش‌های گوناگون صنفی مطرح کردند.


در این جلسه حکیمیان ضمن اشاره به  اهمیت شوراهای صنفی در خوابگاه‌ها گفت: تنها تشکل دانشجویی که با رای دانشجویان شکل گرفته شورای صنفی است و این مسئولیت  شما را در قبال دانشجویان افزایش می‌دهد.


وی در ادامه گفت: همه ما به دنبال شرایط مطلوب هستیم و شما مشاورین جوان از ظرفیت‌های بالایی برخوردارید و در همین راستا مجموعه مدیریت امور دانشجویی از پیشنهادات و پیگیری‌های به حق شما استقبال می‌کند.


در ادامه اعتمادی مدیر فناوری اطلاعت دانشگاه شهید بهشتی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست گفت: حل مشکلات و مسائل، مستلزم تعامل هر چه بیشتر با نمایندگان دانشجویان است.


وی افزود: توقع من از شما این است که عناوین و سرفصل های مشکلات را بیان کنید، تا ما بتوانیم به ترتیب به موضوعات رسیدگی کنیم. 


مدیر اداره آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه در ادامه اظهار کرد: در فاز نخست، رفع مشکلات اینترنتی خوابگاه‌ها را آغاز کرده‌ایم و ابتدا خوابگاه‌هایی که بیشترین دانشجویان را دارند از شرکت پیمان‌کار تحویل می‌گیریم.

 

وی در همین راستا داد: هفته پیش درصد بالایی از مسائل خوابگاه الزهرا(س) با حضور پیمان‌کار حل شد و این شیوه در بقیه خوابگاه‌ها هم ادامه خواهد داشت.

 

 اعتمادی در پاسخ به سئوال دانشجویان در مورد پهنای باند اظهار داشت: در بعد از ظهرها ۹۰درصد پهنای باند در اختیار خوابگاه‌ها بوده و بر اساس نوع کاربری در اختیار دانشجویان خوابگاهی قرار دارد.

 

وی در پایان با تأکید بر حق مسلم دانشجویان مبنی بر برخورداری از اینترنت مناسب هم در سطح خوابگاه‌ها و هم در دانشکده‌، از پیگیری جدی اینترنت بی‌سیم در دانشکده‌ها خبر دادند.

 

در ادامه این جلسه حاتمی دبیر شورای صنفی مرکزی دانشگاه با انتقاد از به وجود آمدن مشکلات فراوان در چندماه گذشته در بخش ای تی و اینترنت دانشجویان، لزوم پاسخگویی مسئولان در این زمینه را یادآور شده و خواستار ورود جدی مدیر اداره آمار و اطلاعات دانشگاه جهت رفع موانع موجود شد. حاتمی با انتقاد از نبود اینترنت بی‌سیم در اکثر دانشکده‌های دانشگاه و چاله‌اندازی‌های برخی مسئولین بر سر راه‌اندازی این خدمت در دانشکده‌ها قول تجهیز دانشکده‌ها به اینترنت وایرلس را از مدیر آمار و فناوری دانشگاه گرفت.

 

در این نشست که به پیشنهاد مدیر دانشجویی به منظور تسریع در حل مشکلات موجود خوابگاه‌ها تشکیل شد، موضوعات مختلفی در خصوص ایاب و ذهاب، اینترنت، تسریع در رفع مسائل خوابگاه‌ها و... توسط دانشجویان و مسئولین مورد بحث قرار گرفت.

 

انتهای پیام/4108/ 4107/ 

 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته