دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آذر 1397 - 07:00
حجت‌الاسلام کلانتری:

وحدت مسلمانان لازمه مقابله با استکبار است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر لزوم وحدت در بین مسلمانان گفت: وحدت مسلمانان لازمه مقابله با استکبار است.
کد خبر : 327904

حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به شروع هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر اعظم (ص) گفت: وحدت مسلمین همواره در پیشرفت، ترویج و رونق یافتن مکتب محمدی فصل حائز اهمیت و مؤثری است.


وی ادامه داد: قرآن کریم پیروان پیامبر اکرم (ص) را امت واحده توصیف کرده است، از طرفی وجود اشتراکات بسیار بین مذاهب مختلف جهان اسلام، باعث شده تا هیچ اختلافی بین آن‌ها جاری نباشد، چراکه پیامبر، کتاب و قبله مسلمانان یکسان است ولیکن در جزئیات احکام اختلاف‌نظرهای ناچیزی وجود دارد که این مسائل هیچ‌گاه موجب درگیری و از بین رفتن عظمت اسلام و مسلمانان نخواهد شد.


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: یکی از نقشه‌های دشمنان اسلام از قرن‌های گذشته تا امروز، تفرقه‌افکنی میان امت اسلامی بوده و متأسفانه در مقاطعی هم موفق بودند و به اختلافات دامن زدند.


وی ادامه داد: جهان اسلام در شرایط خاصی به‌ سر می‌برد، وهابیت یکی از منادیان اصلی تفرقه در جامعه است که توسط رژیم آل سعود موردحمایت قرار می‌گیرد.


کلانتری با تأکید بر لزوم تبعیت از رهنمودهای امام خمینی(ره) و رهبر معظم ‌انقلاب خاطرنشان کرد: ندای امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب‌ اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب همواره تأکید به وحدت و یکپارچگی مسلمانان و مقابله با دسیسه‌های دشمنان اسلام و استکبار جهانی بوده که باید همه از رهنمودهای امام خمینی(ره) و رهبر معظم ‌انقلاب تبعیت و عمل کنند.


انتهای پیام/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
محمد نوربخش
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶
۰
اگر همه مسلمانان جهان متحد شوند استکبار و ایادیشان نمیتوانند هیچ گونه ضربه ای به اسلام و سرزمین های اسلامی وارد کنند
مرادیان
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷
۰
لازمه مبارزه با استکبار و آل سعود جنایتکار فقط وحدت وحدت وحدت وحدت است.
هلدینگ شایسته