دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آبان 1397 - 11:46
خادمی مطرح کرد؛

تشریح برنامه‌های موزه ملی علوم و فناوری برای علاقه‌مندان به علم

معاون پژوهش و فناوری موزه ملی علوم و فناوری به تشریح برنامه‌های این موزه پرداخت.
کد خبر : 324682
n83036451-72552324.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه علم و فناوری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سیامک خادمی در آیین گشایش چهارمین جشنواره علم برای همه که صبح امروز در موزه ملی علوم و فناوری برگزار شد، گفت: از پیر و جوان و مسئولانی که برای کشور تصمیم می‌گیرند، باید تصمیمات خود را براساس علم اتخاذ کنند. یکی از برنامه‌های مهم این موزه که بیشترین مخاطب را دارد، جشنواره علم و عامه است که هر سال با یک هدف مشخص برگزار می‌شود.


وی افزود: سال گذشته این جشنواره با موضوع زلزله برگزار شد و در شهر تهران موزه ملی علوم و فناوری برنامه‌هایی نظیر گالری سیار و گالری خارج از موزه برگزار می‌کند.


معاون پژوهش و فناوری موزه ملی علوم و فناوری در ادامه بیان کرد: همچنین «کنفرانس سار»، آخرین جمعه هر فصل برگزار می‌شود که افراد علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به سایت برای شرکت در این کنفرانس اقدام کنند. نشست‌های تخصصی در حوزه موزه و متناسب با اهداف کلان موزه هر 6 ماه یک‌بار برگزار می‌شود.


وی در پایان خاطرنشان کرد: چندین کتاب در حوزه ترویج علم برای مخاطبان دانش‌آموز متوسطه اول و به پایین توسط این موزه گردآوری شده و فراخوان‌های پژوهش‌محور نیز برای شرکت و رقابت دانش‌آموزان ارائه می‌شود.


انتهای پیام/4085/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته