دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 آبان 1397 - 01:45
یک فعال دانشجویی:

دولت فشار ناگهانی تحریم‌های جدید را کاهش دهد

دبیر سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف گفت: دولت می‌تواند با مدیریت صحیح اقداماتی انجام دهند که فشار تحریم‌های جدید تدریجی باشد.
کد خبر : 322349
n00501235-b.jpg

علی سلیمانی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره تأثیر تحریم‌های جدید آمریکا بر ایران، اظهار کرد: اگر دولت تنبلی و سستی را کنار بگذارد می‌تواند با تحریم‌های آمریکا مقابله کند.


وی افزود: آنچه واقعیت دارد این است که تحریم‌های اعمال شده در 13 آبان موثرتر از تحریم‌های پیشین است؛ اما احساس می‌شود که بدنه دولت آمادگی مقابله با تحریم‌ها را ندارد.


دبیر سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف خاطرنشان کرد: البته اینگونه نیست که با یک امضای و دستور ترامپ  وضعیت مردم و کشور ایران به یک‌باره دگرگون شود.


سلیمانی عنوان کرد: به هر حال شاید فشار یا جوی بر بازار ایجاد شود؛ اما دولت و تیم جدید اقتصادی می‌توانند با مدیریت صحیح اقداماتی انجام دهند که  فشاری که قرار است بر مردم وارد شود پله پله و تدریجی باشد.


وی در پایان گفت: تاکنون پاسخ منطقی از سوی دولت مبنی بر اینکه برنامه‌هایی برای مقابله با تحریم‌ها داشته باشند داده نشده است. البته همین که نفت در بورس عرضه شد نکته مثبت عملکرد دولت بود و اگر به‌صورت جدی ادامه پیدا کند راهکار خوبی برای فروش نفت است.


انتهای پیام/4007/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته