دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
منعقد شد؛

تفاهم‌نامه همکاری آزمایشگاه نقشه‌برداری مغز با دانشگاه‌های فارس

تفاهم‌نامه همکاری‌ مشترک آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز با دانشگاه‌های شیراز، علوم پزشکی شیراز و صنعتی شیراز در راستای توسعه تعاملات علمی و دانشگاهی منعقد شد.
کد خبر : 321619
636465246161277872.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز و دانشگاه‌های شیراز، علوم پزشکی شیراز و صنعتی شیراز در راستای توسعه تعاملات علمی و دانشگاهی در حوزه نقشه‌برداری مغز، علوم شناختی و علوم اعصاب امضا شد.


این تفاهم‌نامه طی دیداری در روز پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه 97 با حضور محمدرضا آی و حسین قدیری رئیس و معاون آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز و همچنین  پیمان ستوده و محمدمهدی عارفی نمایندگان دانشگاه شیراز، کامران کاظمی، محمدصادق هل‌فروش و  حبیب‌الله دانیالی نمایندگان دانشگاه صنعتی شیراز، یونس قاسمی معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز،  سینا صالحی و  محمد نامی به‌عنوان نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و همچنین  مجیدرضا فرخی رئیس مرکز تحقیقات علوم اعصاب شیراز به امضا رسید.


طی این تفاهم‌نامه طرفین برای فراهم آوردن امکانات برای انجام پایان‌نامه دانشجویان در زمینه‌های مرتبط، صدور مجوز اخلاقی برای کلیه پروژه‌های ارجاعی از دانشگاه‌های شیراز توسط این دانشگاه‌ها، شرایط لازم برای استفاده دانشجویان و محققان دانشگاه از امکانات و تجهیزات آزمایشگاه در چهارچوب تعرفه‌های مصوب، مشاوره علمی و تخصصی در آزمایشگاه در زمینه‌های پروژه‌های تحقیقاتی مرتبط، در اولویت قرار دادن دانشجویان و محققان این سه دانشگاه در انجام پروژه‌ها در آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز به توافق رسیدند.


همچنین به منظور تحقق اهداف و تسریع در تصمیم‌گیری‌ تشکیل یک کارگروه مشترک بین آزمایشگاه و این دانشگاه‌ها مورد تصویب قرار گرفت.


این تفاهم‌نامه به مدت دو سال اعتبار خواهد داشت که دانشجویان و محققان دانشگاه‌های استان فارس می‌توانند از امکانات آزمایشگاه در انجام پروژه‌های تحقیقاتی بر اساس مفاد آن استفاده نمایند.


انتهای پیام/4085/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته