دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فعال دانشجویی:

وزارتخانه جای وقت‌گذرانی و رزومه‌سازی نیست

مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: وزارتخانه جای وقت‌گذرانی و رزومه‌سازی نیست که سیاستمداران ناتوان مسئولیت‌ آن را می‌پذیرند.
کد خبر : 321297
fh.jpg

امین نوریان در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا درباره ترمیم کابینه دولت، اظهار کرد: دولت باید استیضاح یا استعفای وزیران را به عنوان فرصت تلقی می‌کرد و با معرفی وزرای جوان، دارای فکر و عمل انقلابی و دارای ابتکار عمل از این فرصت به نحو احسن استفاده کرده و خون جدیدی به کابینه خود اضافه می‌کرد.


وی افزود: مبارزه در جنگ اقتصادی از هرکسی ساخته نیست؛ اما حسن روحانی نه‌تنها به فکر تزریق وزرای انقلابی و تازه‌نفس به کابینه خود نیست، بلکه تنها با جابه‌جایی مهره‌های پا به سن گذاشته و خموده خود روزبه‌روز کابینه را ناکارآمدتر می‌کند.


مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: هر وزیری که استعفا می‌دهد یا استیضاح می‌شود باید پاسخگوی تک تک اقدامات خود در زمان تصدی بر وزارتخانه باشد.


نوریان تصریح کرد: وزرای مستعفی دولت روحانی نه‌تنها پاسخگو نیستند بلکه وقت‌گذرانی‌های خود در دستگاه‌های اجرایی کشور را به‌عنوان رزومه برای تسخیر مسئولیت بعدی استفاده می‌کنند و هنوز وزارتخانه قبلی را تحویل نداده‌اند برای وزارتخانه بعدی دندان تیز می‌کنند.


وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر برخی سیاستمداران کشور توان و حوصله برنامه‌ریزی و خدمت به مردم ندارند چرا مسئولیت‌ها را یکی پس از دیگری قبول کرده و کشور را معطل خود می‌کنند، مگر دستگاه‌های مدیریتی کشور جای وقت‌گذرانی و رزومه‌سازی است؟


انتهای پیام/4007/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته