دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون استاندار ایلام:

مشکل پوشش مخابراتی تلفن همراه در محورهای پنجگانه اربعین رفع می‌شود

معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: مشکلات آنتن‌دهی تلفن همراه و پوشش مخابراتی در محورهای پنجگانه اربعین بر طرف می‌شود.
کد خبر : 318976

احمد کرمی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری آنا اظهار کرد: در جلسه‌ای با معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مقرر شد رفع مشکل پوشش مخابراتی و آنتن‌دهی موبایل در بخش زرین‌آباد، هلیلان، چوار، دهستان ارمو، محورهای پنجگانه اربعین و همچنین ایجاد پوشش تلفن همراه برای بازارچه‌های چیلات و چنگوله در دستور کار قرار گیرد.


معاون امور عمرانی استاندار ایلام تصریح کرد: با توجه به اینکه این روزها استان ایلام به واسطه مراسم راهپیمایی عظیم اربعین حسینی مرکز توجه کشور و مأمن خیل عظیم دلدادگان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) است ایجاد بسترهای لازم برای پوشش مناسب اینترنت و تلفن همراه در سطح استان بسیار حائز اهمیت است. 


وی با بیان اینکه در این جلسه مدیران اپراتورهای همراه‌ اول، ایرانسل و رایتل هم حضور داشتند و اشکالات طرح‌شده از سوی مسئولان استانی مورد استقبال و پذیرش معاون وزیر ارتباطات قرار گرفت، گفت: رفع مشکلات مطرح‌شده در کمترین زمان ممکن و اقدام عاجل از سوی اپراتورهای سه‌گانه ضروری است.


انتهای پیام/4071/4083/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته