دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مهر 1397 - 11:29
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام در گفتگو با آنا:

55 ایستگاه BTS ارتباط مخابراتی زوار اربعین در مرز مهران را پوشش می‌دهد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام گفت: برای سهولت در امر ارتباطی، 55 ایستگاه بی‌.تی‌.اس پوشش مخابراتی زائران اربعین در مرز مهران را تأمین می‌کند.
کد خبر : 314436

عباس بیرامی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری آنا اظهار کرد: در سال‌های گذشته طوری برنامه‌ریزی شده که پوشش مخابراتی در مرز مهران کامل شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام گفت: اکنون در تمام جاده‌های فرعی منتهی به مرز مهران از جمله ترشابه به مهران, دهلران به مهران و ... حتی از استان همدان تا ایلام تحت پوشش مخابراتی با ظرفیت بالای ترافیکی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی لازم در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات صورت گرفته تا در سال جاری نیز اپراتورها ایستگاه‌هایشان را باهم یکی کنند تا در هر نقطه‌ای ایرادی وجود داشت، اپراتور دیگر خدمات را ارائه کند. بیشترین ایستگاه‌های بی‌.تی‌.اس در نقاط مرزی مهران و کمربندی شرقی ایلام, جاده حمیل و ... مستقر خواهد شد و این استقرار بر عهده شرکت‌های همراه اول و مخابرات استان کرمانشاه خواهد بود تا پوشش مخابراتی تکمیل‌تر شود.

بیرامی تصریح کرد: در حال حاضر 40 سایت بی‌.تی‌.اس در منطقه و جاده‌های منتهی به مرز مهران استقرار یافته و حدود 15 سایت جدید بی‌.تی‌.اس سیار نیز در مرز مهران و جاده‌های منتهی مستقر خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام گفت: با عنایت به اینکه در ایام اربعین روزانه 200 هزار نفر از مرز مهران تردد دارند، افزایش ایستگاه‌های بی‌.تی‌.اس امری لازم و ضروری بوده که در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/4071/4083/خ
 



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته