اسنپچت از چشم مخاطبان افتاد
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از انگجت، مطالعات اخیر حاکی از آن است که اکثر مردم برای خواندن و چک کردن اخبار به سراغ شبکههای اجتماعی میروند.
55 درصد از دانشجویان آمریکایی اعلام کردند که از اسنپچت برای چک کردن اخبار استفاده میکنند. 42 درصد از آنها نیز اعلام کردند که از طریق یوتیوب، اینستاگرام و توئیتر اخبار را میخوانند. در ماه اوت، اسنپچت اعلام کرد که سه میلیون از کاربران خود را از دست داده است. این اولین باری بود که تعداد کاربران این اپلیکیشن روند نزولی داشته است. همچنین این پلتفرم تغییراتی در طراحی خود اعمال کرد که مورد انتقاد بسیاری از کاربران قرار گرفت. به همین دلیل وقتی اسنپچت در مقام دوم محبوبترین اپلیکیشنها برای چک کردن و خواندن اخبار در میان دانشجویان قرار گرفت، باعث شگفتی بسیاری شد.
بر اساس گزارشهای اخیر حدود پنج درصد از افراد بزرگسال آمریکایی از اسنپچت برای چک کردن اخبار استفاده میکنند. این در حالی است که در سال 2016 تنها دو درصد از بزرگسالان آمریکایی از طریق این پلتفرم اخبار را چک میکردند. همچنین در سال 2016 تنها 17 درصد از کاربران اسنپچت از این برنامه برای خواندن اخبار استفاده میکردند که این آمار در سال 2017 به 29 درصد رسید.
انتهای پیام/4021/پ
انتهای پیام/