دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مهر 1397 - 17:45
رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی خبر داد:

حمایت ویژه از 50 شرکت دانش‌بنیان برتر در کشور

رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی ریاست‌جمهوری اعلام کرد: برای 50 شرکت برتر دانش‌بنیان بسته حمایتی ویژه در نظر گرفته‌ایم.
کد خبر : 318055
ghaderifar2_24817.jpg

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اسماعیل قادری‌فر عصر امروز در مراسم اختتامیه دومین نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان واقع در بوستان گفتگو اظهار کرد: بازار فناوری در کشور باید به‌عنوان ناموس ملی مورد توجه باشد. 


وی ادامه داد: اکنون حدود سه هزار و 700 شرکت دانش‌بنیان در کشور داریم و این تعداد در مدت یک‌دهه فعالیت علمی و فناوری در کشور دستاورد خوبی است. البته بازارسازی برای شرکت‌های دانش‌بنیان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. 


رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی ریاست‌جمهوری گفت: در ادامه مسیر باید به فکر تسهیل کسب‌وکار دانش‌بنیان باشیم و شرکت‌های دانش‌بنیان نیز باید به این فکر کنند که بازار بیشتری را به‌دست آورند.


قادری‌فر افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان علاوه بر بازار 80 میلیونی داخلی باید به فکر بازار پُرجمعیت آسیای جنوب‌شرقی، آسیای شرقی و آفریقا نیز باشند. 


وی همچنین از بسته حمایتی ویژه برای 50 شرکت دانش‌بنیان خبر داد و گفت: تا پایان سال از 100 شرکت دیگر نیز حمایت خواهیم کرد.


رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی ریاست‌جمهوری تأکید کرد: براساس مصوبه دولت در توسعه اشتغال فراگیر، معاونت علمی برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده است که در آینده به اطلاع این شرکت‌ها خواهیم رساند.


انتهای پیام/4040/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته