دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مهر 1397 - 19:34
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات :

حقوق‌ نجومی نگیریم اما نجومی تلاش کنیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: حرف‌های فضایی نزنیم و حقوق‌های نجومی نگیریم اما برای بهبود وضعیت مردم نجومی تلاش کنیم.
کد خبر : 315620

 به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی در همایش نجوم و هفته گردشگری فضاپایه و در نخستین روز از هفته جهانی فضا در کاشان اظهار کرد: ‎در هفته جهانی فضا و نجوم هستیم پس حرف های فضایی نزنیم، حقوق های نجومی بری خودمان اختصاص ندهیم اما برای مردم نجومی تلاش کنیم و قدردان آنها باشیم که در برابر فشارها از خود پایداری نشان دادند.                

وی با اشاره به اینکه نجوم علم خضوع و خشوع است، افزود: در شرایط امروز و خشونت‌های فراوان ترویج نجوم به ترویج صلح در دنیا و ترویج معرفت کمک می‌کند.                                                      

این مسئول با اشاره به سابقه تاریخی نجوم در منطقه کاشان و‌ نیاسر افزود: یکی از افرادی که در این منطقه بسیار مشهور است غیاث‌الدین جمشید کاشانی است و این دانشمند و دیگر دانشمندان هرچه علم شان بیشتر بوده در برابر  خداوند و خلق خضوع و خشوع بیشتری پیدا می‌کردند.

آذری جهرمی با بیان اینکه طراحی پارک گردشگری فضاپایه برای ترویج علم نجوم مطابق استانداردهای بین‌المللی آغاز شده، اظهار کرد: امروز در هفته جهانی فضا کلنگ زنی آنرا آغاز می‌کنیم.

عضو کابینه دولت دوازدهم با تاکید بر ضرورت افزایش همدلی و همراهی میان اعضای دولت، مجلس و قوه قضاییه تصریح کرد: بخاطر هفته نجوم حرف های فضایی نزنیم، حقوق‌های نجومی برای خود قائل نشویم اما برای مردم تلاش های نجومی کنیم و قدردان آنها باشیم که در برابر فشارها از خود پایداری نشان دادند.

بنابه این گزارش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز همچنین در سفر به نیاسر کاشان در شورای اداری این شهرستان با حضور مقامات منطقه‌ای حضور یافت و به بررسی مشکلات و‌موانع ارتباطی موجود در منطقه پرداخت. 

انتهای پیام/4083

                                                                        

                                                

                                    

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته