دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مهر 1397 - 00:45
از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران صورت گرفت؛

دعوت از علی لاریجانی برای مناظره درباره fatf

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران از رئیس مجلس شورای اسلامی برای حضور در دانشگاه و مناظره درباره fatf دعوت کرد.
کد خبر : 314348

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، پیوستن ایران به fatf تبدیل به کلافی سردرگم شده است. از طرفی موافقان سرسختی در مجلس شورای اسلامی دارد که تصویب لوایح fatf  را ضروری می‌دانند و از طرف دیگر مخالفانی دارد که برای مخالفت خود استدلال‌های متقنی دارند.

تقریبا می‌توان گفت اکثر تشکل‌های دانشجویی به تصویب این طرح اعتراض دارند و اعتراض خود را از چندین ماه پیش که موضوع الحاق ایران به fatf جدی شده است به شکل‌های مختلف نشان داده‌اند.

مطالبه از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از طریق ارسال پیامک به آنها، برگزاری نشست‌های بررسی این طرح، انتشار نامه و بیانیه خطاب به نمایندگان و... از جمله راه‌های اعتراض دانشجویان انقلابی به این طرح بوده است.

در این بین برخی از تشکل‌های دانشجویی از نمایندگان موافق با پیوستن ایران به  fatf برای حضور در دانشگاه و پاسخ به ابهامات دانشجویان دعوت کرده‌اند.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران نیز در توئیتی از علی لاریجانی به‌عنوان یکی از نمایندگانی که برای تصویب این لوایح تلاش‌‌ زیادی داشته، برای حضور در جمع دانشگاهیان دعوت کرده است.

در این توئیت خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی نوشته شده است:‌  «آقای علی لاریجانی، درپی عدم حضور آقایان محمود صادقی , علیرضا رحیمی(نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی) پس از دعوت از ایشان برای مناظره درباره fatf، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران از شما به عنوان موافق تصویب، جهت مناظره و پاسخگویی در این دانشگاه دعوت به‌عمل می‌آورد.»

انتهای پیام/4007

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته