دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مهر 1397 - 02:11
معاون فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات:

پایش فرهنگی و سلامت از دانشجویان جدیدالورود انجام می‌شود

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات گفت: پایش فرهنگی و سلامتی بود نیز از دانشجویان انجام شد؛ که بر این اساس علاقه دانشجویان در حوزه‌های فرهنگی، مورد ارزیابی قرار گرفت. 
کد خبر : 312976

حجت‌الاسلام حجت‌الله ذاکر در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا‌، اظهار کرد: برای ورودی‌های جدید ستاد استقبال برای رفاه حال نودانشجویان در نظر گرفته‌ شده که وقتی دانشجویان وارد دانشگاه می‌شوند، سردرگم نباشند.


وی با بیان اینکه مشاوره‌ آموزشی و فرهنگی به نودانشجویان ارائه می‌شود افزود: همچنین برای رفاه حال‌ دانشجویان غرفه‌های خدماتی نظیر پست، پیشخوان دولت، عکاسی، کپی و... در نظر گرفته‌ شده است.


معاون فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات تصریح کرد: این غرفه‌ها از ابتدای هفته گذشته و هنگام ثبت‌نام مقطع دکتری برپا شده است.


ذاکر ادامه داد: در بدو ورود دانشجویان جدیدالورود، به دلیل تقارن با محرم، ایستگاه صلواتی احداث شد که از آنها پذیرایی صورت می‌گرفت.


وی اظهار کرد: پایش فرهنگی و سلامتی بود نیز از دانشجویان انجام شد؛ که بر این اساس علاقه دانشجویان در حوزه‌های فرهنگی، مورد ارزیابی قرار گرفت.


معاون فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات تصریح کرد: جلسات توجیهی در زمینه‌های فرهنگی، پژوهشی و آموزشی برای دانشجویان برنامه‌ریزی شده است.


انتهای پیام/4007


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته