دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 شهريور 1397 - 16:04
به‌منظور برنامه‌ریزی و طراحی الگوی دانشگاه در تراز نظام اسلامی؛

دانشگاه آزاد و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تفاهم‌نامه همکاری امضا می‌کنند

معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برای برنامه‌ریزی و طراحی الگوی دانشگاه در تراز نظام اسلامی، تفاهم‌نامه همکاری امضا می کنند.
کد خبر : 312189

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، نشست هم‌اندیشی مدیران معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار شد.


در این نشست، راهکارهای همکاری مشترک معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تبیین و طرفین بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود و تشکیل کارگروه تخصصی، تأکید کردند.


بهره‌گیری دانشگاه آزاد اسلامی از آثار چاپ شده پژوهشکده فرهنگ و اندیشه اسلامی در عرصه علوم انسانی،‌ اسلامی، همکاری در عرصه پژوهشی و تولید محتوا (کتاب و مدیا) و طرح‌های کلان پژوهشی، تولید متون درسی و در مجموع، فعالیت‌های پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و اطلاع‌رسانی و انتشارات، مهم‌ترین مبحث‌هایی بود که در این نشست، درباره آنها بحث و تبادل‌نظر شد.


رضا نصیری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار کرد: شرایط لازم برای امضای تفاهم‌نامه بین معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به‌منظور برنامه‌ریزی و طراحی الگوی دانشگاه در تراز نظام اسلامی، فراهم است.


وی با بیان اینکه پس از امضای تفاهم‌نامه و تشکیل کارگروه، فاز عملیاتی آن آغاز خواهد شد، افزود: برگزاری دوره‌های مهارت‌افزایی و کارگاه‌های دانش‌افزایی برای استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، راه‌اندازی دفتر کانون اندیشه جوان در دانشگاه، راه‌اندازی اندیشه‌سرا و ارائه آثار پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در سطح واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از جمله برنامه‌هایی است که بر اساس تفاهم‌نامه، اجرایی خواهد شد.


انتهای پیام/4084


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته