دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 شهريور 1397 - 12:11
با حکم مدیرکل دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفت؛

انتصاب مدیر گزینش دانشگاه آزاد واحد تهران شمال

مدیر گزینش دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال در حکمی از سوی مدیرکل گزینش دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد.
کد خبر : 309634

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، محمدرضا مردانی در حکمی، غلامرضا اشرفی را به سمت مدیر گزینش واحد تهران شمال منصوب کرد.


محمود هاشمی مدیرکل گزینش استان تهران در آیین تکریم و معارفه مدیر گزینش واحد تهران شمال دانشگاه آزاد اسلامی، با تبیین اهمیت و ضرورت گزینش در انتخاب اصلح، گفت: امروزه با رویکرد انقلابی دانشگاه آزاد اسلامی، اهمیت گزینش بیش از پیش مورد توجه است و این رسالتی سنگین و وظیفه خطیری است. برای مسئولان امر تأسی به رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری نقطه قابل اتکا و مطمئنی در ایفای این وظیفه خطیر است.


هاشمی با بیان اینکه منش گزینش‌گران باید بر مبنای صداقت، اخلاق، سعه صدر، امانتداری، مردمداری و بزرگواری باشد، اظهار کرد: اخلاق برگرفته از دین و ارزش‌های دینی است و باید گزینش‌گران اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهند.


رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با تقدیر از خدمات حامد زارعی در زمان تصدی مسئولیت گزینش واحد تهران شمال، توجه به حفظ آبروی افراد و صیانت از ارزش‌های دینی و دانشگاهی را دیگر توصیه‌های خود به مدیران گزینش عنوان کرد.



در این مراسم حمید‌رضا خالدی، سرپرست واحد تهران شمال نیز با قرائت بخشی از بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خطاب به مسئولان گزینش، اظهار کرد: رهنمود معظم‌له همچون چراغی فروزان، روشنگر راه و بصیرت‌افزای مدیران و مسئولان امر گزینش کشور است که باید مورد توجه دقیق قرار گیرد.


انتهای پیام/4040/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته