دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 شهريور 1397 - 07:35
 دنیای اپلیکیشن‌های دانشجویی؛

اورنوت همه چیز را به خاطر می‌سپارد

اپلیکیشن Evernote یکی از موفق‌ترین و کارآمدترین برنامه‌های گوشی برای مدیریت کارها و همچنین یادداشت‌برداری از همه چیز از متن گرفته تا آدرس سایت و فایل تصویری است؛ برنامه‌ای که هر دانشجویی به آن نیاز دارد.
کد خبر : 308524

به گزارش گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا، با اپلیکیشن اورنوت همیشه حس مرتب بودن، سر وقت بودن، باهوش بودن و همه فن حریف بودن به شما دست خواهد داد. این اپلیکیشن هم برای سیستم‌عامل اندروید و هم iOS قابل دسترس است و افزونه مرورگری نیز با همین نام دارد.


با اورنوت هر چه را در ذهن دارید روی کاغذ بیاورید و البته در این برنامه ذخیره کنید؛ حتی می‌توانید این افکار را در قالب عکس و فایل صوتی به جای متن به ثبت برسانید. عکس را می‌توانید هم از گالری گوشی‌تان بردارید و هم از طریق برنامه دوربین‌تان را فعال کنید و عکس بگیرید. حتی می‌توانید عکس را ابتدا ویرایش کنید و رویش چیزی بنویسید.


برای فایل صوتی نیز به همین منوال است و این برنامه خودش صداها را می‌شنود و ثبت می‌کند و حتی این کار را می‌توانید زمانی انجام دهید که در حال یادداشت‌برداری هستید.


اورنوت بخشی نیز برای ذخیره دست‌خط‌تان دارد. در مواقعی حوصله تایپ ندارید و دست‌خط‌تان را به تایپ ترجیح می‌دهید، این بخش خیلی مفید است.


در اورنوت به غیر از ذخیره کارها و یادداشت‌هایتان می‌توانید آنها را منظم و طبقه‌بندی کنید. با این کار، در کمترین زمان ممکن به آنچه که برای خود هدفگذاری کرده‌اید، می‌رسید.


نکته قابل توجه در اورنوت این است که امکان تگ کردن هر کدام از یادداشت‌هایتان را دارید تا از این طریق دسته‌بندی جزئی‌تری برای خود داشته باشید. بهتر است برای هر کدام از یادداشت‌ها یک عنوان بگذارید تا هر زمان که به دنبال یکی از آنها می‌گردید، عنوان آن را جستجو کنید.


یکی از بهترین‌ ویژگی‌های این اپلیکیشن، امکان ثبت صفحات وبی است که در حال وب‌گردی آنها را پیدا می‌کنید و دوست دارید که بعداً آنها را مطالعه کنید و یا در موقع خاص به آنها رجوع کنید. برای این کار باید افزونه اورنوت را روی مرورگرتان نصب کنید.


انتهای پیام/4056/


انتهای پیام/

برچسب ها: اپلیکیشن دانشجو
ارسال نظر
هلدینگ شایسته