دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 شهريور 1397 - 13:52
سه‌گام بازیکنان جاکارتا در علوم و تحقیقات؛

رقابت‌های سراسری بسکتبال دانشجویان دانشگاه آزاد فردا در واحد علوم و تحقیقات آغاز می‌شود

رقابت‌های سراسری بسکتبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور ۱۷ تیم از سراسر کشور در محل مجتمع ورزشی فتح واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود.
کد خبر : 308326

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، برخی بازیکنان تیم ملی بسکتبال کشورمان در مسابقات جاکارتا ۲۰۱۸ که دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی هستند، در این مسابقات حضور دارند و به رقابت می‌پردازند.


بهنام یخچالی، میثم میرزایی و محمد جمشیدی از ملی‌پوشان کشورمان در مسابقات بستکبال جاکارتا ۲۰۱۸ هستند که در حال حاضر در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می‌کنند.


همچنین مهرداد آتشی، اصغر کاردوست، مهدی اسماعیلی، علی جمشیدی، عدنان دورقی و... که از قهرمانان ملی‌پوش یا مطرح باشگاهی به شمار می‌روند نیز دانشجویان واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی هستند که از استان‌های خود در رقابت‌های سراسری دانشجویان دانشگاه آزاد در واحد علوم و تحقیقات حضور پیدا می‌کنند.


آئین افتتاحیه این دوره از رقابت‌های سراسری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در رشته بسکتبال با حضور رئیس و دبیرکل فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران و با اجرای آیدین مقیمی گزارشگر مسابقات بسکتبال، روز سه‌شنبه ۱۳ شهریور در سالن چندمنظوره مجموعه ورزشی فتح واحد علوم و تحقیقات برگزار خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، مجموعه ورزشی فتح، شامل سالن ۲۰۰ متری برای انجام ورزش‌هایی مانند پینگ‌پنگ و ایروبیک؛ سالن به متراژ بیش از ۱۵۰۰ مترمربع برای ورزش‌های سالنی توپی مانند فوتسال، والیبال، هندبال، بسکتبال و... و دو سالن ۳۰۰ متری برای ورزش‌های رزمی، کشتی و بدنسازی است.


فاز دوم این مجموعه ورزشی با مساحتی بالغ‌بر ۲۵۰۰ مترمربع شامل استخر روباز و سرپوشیده، سونا و جکوزی است که هم در مسابقات ورزشی و هم برای استفاده دانشجویان کاربری دارد. فاز سوم این مجموعه نیز شامل زمین‌های چمن فوتبال و فوتسال، پیست دوومیدانی، میدان تیراندازی باکمان و سکوی صخره‌نوردی است.


انتهای پیام/4060



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته