دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1397 - 06:07

دفترچه‌ای که دست‌نویس‌تان را ذخیره و سپس در مایکروویو پاک می‌کند + ویدئو

هیچ برنامه و اپلیکیشنی نمی‌تواند حس نوشتن روی کاغذ را به انسان بدهد؛ اما یک شرکت خوش‌ذوق دفترچه یادداشت هوشمندی طراحی کرده که دقیقاً این حس را تداعی می‌کند.
کد خبر : 307220

به گزارش گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا از نیو اطلس، شرکت راکت‌بوک ویو با طراحی یک نوت‌بوک هوشمند یک جایگزین شسته و رفته برای نوشتن روی کاغذ ارائه کرده است. ابزار این شرکت دقیقا شبیه به یک دفترچه یادداشت معمولی سیمی است که روی آن همانند کاغذهای دیگر می‌توانید بنویسید. اما جادوی این دفترچه آن است که به محض این که روی آن بنویسید و ورقی را کامل می‌کنید، پایین صفحه چند آیکون می‌بینید که می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید و به طور مثال آن را در فضای ابری ایمیل‌تان ذخیره کنید.


آیکون‌های دیگر درا‌پ‌باکس، اورنوت و وان‌نوت می‌شود و در نتیجه شما با انتخاب هر یک از این گزینه‌ها می‌توانید یاداشت‌های خود را در فضایی مورد نظرتان ذخیره کنید.


قبلاً برای دیجیتال کردن یادداشت‌هایتان، باید روی کاغذ معمولی می‌نوشتید و سپس از آنها عکس می‌گرفتید و بعد از طریق اپلیکیشن‌ها یادداشت‌هایتان را در فضاهای آنلاین دیگر ذخیره می‌کردید؛ اما با این وسیله هر چیزی که روی کاغذ می‌آورید، در فضای ابری ذخیره می‌شود گویا در آن واحد در حال نوشتن در دو دنیای فیزیکی و مجازی هستید.


در این دفترچه یادداشت جادویی، علاوه بر آیکون‌هایی برای انتخاب مقصد ذخیره‌سازی می‌توانید یادداشت‌هایتان را نیز هدفگذاری کنید؛ به این معنا که در پایین این دفترچه گزینه‌های دیگری نیز دیده می‌شود که مثلاً یکی از آنها به شکل الماس است. زمانی که یادداشت‌تان را کامل می‌کنید و روی آیکون الماس می‌زنید، یعنی دارید قرار ملاقاتی را تحت مضمون محتوای آن صفحه تعیین می‌کنید.


هنگامی که روی صفحه نمایشگر این نوت‌بوک را با قلم می‌نویسید، می‌توانید به‌سادگی یادداشت خود را ذخیره کنید و دوباره یک صفحه سفید دیگر باز کنید.


اما نکته جالب‌تر این دفترچه زمانی خود را نشان می‌دهد که تمام صفحات این دفترچه یادداشت را پر کرده‌اید و دیگر ورق سفیدی در آن نمانده است. در این صورت باید دفترچه را در مایکروویو قرار دهید و آن را روشن کنید. می‌توانید ببینید که بعد از چند دقیقه تمام محتوای آن پاک می‌شوند و صفحات سفید و پاک دوباره نمایان می‌شوند.





انتهای پیام/4056


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته