دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 تير 1397 - 00:45

آغاز اولین دوره طرح ولایت دانشگاه فرهنگیان از 23 تیرماه

دوره آموزشی فرهنگی تحت عنوان طرح ولایت، ویژه دانشجویان دختر دانشگاه فرهنگیان، تابستان در مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر : 290994

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان به منظور آشنایی با مبانی اندیشه اسلامی با رویکردی به مبانی نظری سند تحول بنیادین طرحی تحت عنوان «طرح ولایت» برگزار می‌کند.


این طرح با محوریت اجرایی دفتر نهاد پردیس‌های استان قم به صورت آزمایشی از تابستان آغاز می‌شود و در صورت موفقیت از سال آینده در دانشگاه فرهنگیان توسعه خواهد یافت.


سرمایه‌گذارى مناسب برای ایجاد آمادگى لازم در دانشجو معلمان به منظور نقش آفرینی در تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، آموزش اندیشه‌های بنیادین اسلامی برای معلمان و تربیت آنان به اخلاق اسلامی، تربیت مربی جهت تشکیل و فعال‌سازی حلقه معرفتی دانشجویی به منظور جریان‌سازی، از اهداف اساسی این طرح عنوان شده‌اند.


ثبت‌نام این طرح از 7 تیرماه آغاز شده و تا 14 تیرماه ادامه دارد. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به لینک اعلام شده در پوستر اطلاع‌رسانی یا اینجا جهت ثبت‌نام در طرح ولایت و نام‌نویسی اولیه اقدام نمایند.


این طرح در سال نخست به صورت کشوری (متمرکز) و با حضور دانشجو معلمان خواهر منتخب پردیس‌ها و مراکز تابعه دانشگاه فرهنگیان از شنبه 23 تیرماه تا چهارشنبه 31 مردادماه به مدت 40 روز در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.


در دوره 40 روزه طرح ولایت، محتوای آموزشی بر اساس پژوهش‌های گسترده زیرنظر علمای شیعه در 6 کتاب تدریس می‌شود، که جواب‌گوی تمامی نیازهای فکری و عقیدتی جوان امروز است. محتوای این کتاب‌ها در زمینه‌های معرفت‌شناسی، خداشناسی، انسان‌شناسی، فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق، فلسفه سیاست است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته