دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 خرداد 1397 - 11:51

اپل سیستم مدیریت فشار خون طراحی کرد

منابع آگاه اعلام کرده‌اند که اپل پتنتی ثبت کرده است که مربوط به سیستم مدیریت فشار خونی می‌شود. این سیستم با یک روش هوشمندانه و با استفاده از حسگر «اپل اینسایدر» فشار خون را اندازه‌گیری می‌کند.
کد خبر : 286354

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، اپل این سیستم را «ابزار فشار خون» نامیده و گفته است که این طرح می‌تواند یکی از حرکت‌های بعدی اپل در مراقبت‌های بهداشتی باشد.


در ثبت این اختراع آمده است: فشار خون بالا یا فشار خون بالا بیماری شایع پزشکی است، با این حال اغلب اوقات ناشناخته و یا درمان نشده است. طبق مراکز کنترل بیماری، یک نفر از سه بزرگسال آمریکایی فشار خون بالا دارند و تنها حدود نیمی از افراد مبتلا به آن بیماری تحت کنترل فشار خون هستند. اندازه گیری واقعی فشار خون می‌تواند متفاوت باشد، با توجه به فعالیت اخیر، موقعیت بدن در زمان اندازه گیری، الکل و کافئین و سطوح استرس تاثیرگذار هستند.


در شرح ثبت اختراع این سیستم همچنین آمده است: یک سیستم اندازه‌گیری فشار خون شامل یک سنسور فشار، یک عضو قابل افزایش شامل تعدادی از سلول‌های قابل افزایش است، در حالی که تعداد سلول‌های قابل ارتقا شامل حداقل سه سلول قابل افزایش یا حداقل دو سلول قابل تکرار تکرار می‌شود؛ و یک توزیع کننده پیکربندی شده است تا به طور انتخابی عضو قابل افزایش را گسترش دهد.


منابع آگاه اعلام کردند که این اختراع منتشر شده توسط اپل توصیف یک روش هوشمندانه برای محاسبه فشار خون با استفاده از چیزی بیش از یک ساعت اپل با یک باند مجهز به سنسور «اپل اینسایدر» است.


منبع: خبرگزاری علم و فناوری


انتهای پیام/

برچسب ها: اپل سنسور
ارسال نظر
هلدینگ شایسته