دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
خداحافظ تلگرام، سلام رسانه وطنم؛

حمایت معاون دانشگاه آزاد اسلامی از پیام‌رسان‌های وطنی

معاون حقوقی و امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی نوشت: امروز فهمیدیم که نباید بگذاریم بیگانه در درون خانه ما لانه بر پا کند و بعد هم اطلاعاتمان را دست ابزار تهدید و برتری خویش برما کند. امروز می‌گوییم خداحافظ تلگرام و سلام ایران.
کد خبر : 273984

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر علیرضا منادی سفیدان با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام نوشت: «خداحافظ تلگرام، سلام رسانه وطنم. دنیای امروز دنیای اطلاعات می‌باشد. اولین و اصلی‌ترین سرمایه هر تاجری اطلاعات و دانش اوست. امروز تسلط سیاسی، نظامی و بعد از ایجاد شبکه‌های اجتماعی تسلط فرهنگی غرب در دنیا ریشه در اطلاعات و دانش آنهاست که در طی سال‌های دراز، خواب‌آلودگی طلایه‌داران تاریخ در حوزه علم یعنی ایرانیان، به دست آورده و ارتقا داده‌اند.


امروز ایرانی در بیداری پس از خواب عمیقش متوجه فرمایش پیامبر عزیزش شده است که فرمودند "العلم سلطان" و سخن فردوسی شیرین سخن را خوب دریافت کردند که "درخت تو گر بار دانش بگیرد به زیر آوری چرخ نیلوفری را".


لذا امروز فهمیدیم که نباید بگذاریم بیگانه در درون خانه ما لانه بر پا کند و بعد هم اطلاعاتمان را دست ابزار تهدید و برتری خویش برما کند. امروز می‌گوییم خداحافظ تلگرام و سلام ایران. سلام سروش سلام بله سلام بیسفون و سلام بر همه پیام‌رسان‌هاى وطنى.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته