گوگل برای پیامرسانها «پاسخدهی» هوشمند فعال میکند
به گزارش گروه رسانههای دیگر خبرگزاری آنا، گوگل تصمیم دارد قابلیت پاسخدهی هوشمند را برای تمام اپلیکیشنهای پیامرسان فعال کند.
این فناوری که بر هوش مصنوعی مبتنی است، دو سال قبل در inbox ایمیل گوگل فعال شد. پس از آن در جیمیل و اندروید مسج پروژه فی و Allo نیز فعال شد.
اکنون شاخه Area ۱۲۰ گوگل اعلام کرده این ویژگی برای اپلیکیشنهای پیامرسان دیگر نیز فعال خواهد شد.
اسکرینشاتهای مربوط به اعلام بیانیه این ویژگی نشان میدهد قابلیت پاسخدهی در Google Hangout و Android Messages به طور آزمایشی فعال شده است.
با کمک این قابلیت برای سوالاتی مانند «آیا تو در رستوران هستی؟» یا «کی به خانه برمیگردی؟» پاسخهایی در نظر گرفته شده است. برای ارائه پاسخهای صحیحتر، این پیامها با توجه به مکان کاربر ارائه میشوند. مانند هنگامی که از فرد پرسیده میشود به مکان مورد نظر رسیده یا نه، پاسخ به صورت «بله» یا «خیر» ارسال میشود.
هم اکنون Android Messages به طور محدود از قابلیت Smart Reply پشتیبانی میکند. البته قابلیت مذکور مختص پیامرسانهای گوگل نیست. طبق بیانیه Area ۱۲۰ قابلیت مذکور برای بسیاری از پیامرسانهای محبوب مانند Hangouts، Allo، واتساپ، مسنجر فیسبوک، اندروید مسج، اسکایپ، توییتر DMs و Slack عرضه میشود.
منبع: مهر
انتهای پیام/