دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 بهمن 1396 - 12:24
معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با آنا:

ماجرای انتقال یکی از مسئولان کوی فاطمیه دانشگاه تهران/ هیچ دانشجویی پشت در خوابگاه نمی‌ماند

معاون دانشجویی دانشگاه تهران تاکید کرد: هیچ دانشجویی پشت در خوابگاه نمی‌ماند، اما قطعا ما با خانواده‌های دانشجویان به دلیل تاخیر و دیر آمدن فرزندانشان تماس خواهیم گرفت.
کد خبر : 257645

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در روزهای گذشته تعدادی از دانشجویان دختر دانشگاه تهران در تماس‌های مکرر مسائل و مشکلاتی همچون بسته شدن سایت ثبت‌نام و عدم اجازه تردد در خوابگاه، توهین یکی از مسئولان کوی فاطمیه خوابگاه به برخی دانشجویان دختر، عدم اجازه ورود به خوابگاه به دلیل تاخیر و... را مطرح کردند.


حسن به‌نژاد معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا درباره این مسائل اظهار کرد: تا آنجایی که می‌دانم دانشجویان باید بتوانند در سایت ثبت‌نام کنند، شاید مشکلی در سایت به وجود آمده باشد، اما من حتما این موضوع را بررسی خواهم کرد.


وی در ادامه به توهین یکی از مسئولان کوی فاطمیه خوابگاه دختران به برخی دانشجویان اشاره کرد و افزود: ما این مسئول را از کوی فاطمیه به جایی دیگری منتقل کردیم البته این جابه‌جایی تا نوروز طول خواهد کشید و جزو برنامه‌های عادی ما به حساب می‌آید. حتی ما نامه انتقالی او را به کارگزینی نوشته‌ایم و جابه‌جایی وی در دست اقدام است.


هیچ دانشجویی پشت در خوابگاه نمی‌ماند


به‌نژاد در پاسخ به این پرسش که آیا حق دانشجویان دختر است که به دلیل تاخیر، خوابگاه اجازه ورود به آنان را ندهد و در خیابان‌های تهران شب را تا صبح سر کنند نیز واکنش نشان داد و گفت: هیچ دانشجویی پشت در خوابگاه نمی‌ماند، اما قطعا ما با خانواده‌های دانشجویان به دلیل تاخیر و دیر آمدن فرزندانشان تماس خواهیم گرفت و این موضوع را با آنان در میان می‌گذاریم.


وی تصریح کرد: اگر هم بر فرض محال به شما گفته شده که به دانشجویی اجازه ورود به خوابگاه آن هم دیرتر ساعت 9 شب را نداده‌اند خواهش می‌کنم اطلاعات خودتان را برای ما ارسال کنید تا با افرادی که مانع از حضور دانشجویان دختر شده‌اند، برخورد کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته