دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آذر 1396 - 13:06
قائم مقام واحد روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان خبر داد:

برگزار ی دوره‌های تخصصی فضای مجازی ویژه اعضای اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

قائم مقام واحد روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از برگزاری دوره تخصصی فضای مجازی برای دفترهای اتحادیه جامعه اسلامی در روزهای 23 24 آذر خبر داد.
کد خبر : 241082

محمد زادمهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره برگزاری دوره‌های فضای مجازی از طرف اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اظهار کرد: با توجه به بررسی‌های انجام شده و آمار‌گیری‌ها از کانال و اینستاگرام و ضرورت کار و فعالیت دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان در فضای مجازی پس از بحث و گفت‌وگو در کمیسیون روابط عمومی تصمیم به برگزاری دوره تخصصی برای روابط عمومی‌های دفاتر گرفته شد.»


او افزود: از حدود یک ماه پیش پیگیری و مذاکره با اساتید و صاحب نظران حوزه فضای مجازی را با هدف انتخاب اساتیدی کشوری و کاربلد آغاز کردیم و با 2 تن از فعالان و استادان این حوزه جهت برگزاری دوره به توافق رسیدیم.


زاد مهر گفت: دوره تخصصی فضای مجازی برای استفاده بیشتر نمایندگان دفاتر روزهای پنجشنبه و جمعه 23 و 24 آذر 96 در تهران دفتر مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برگزار خواهد شد.


قائم مقام واحد روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان عنوان کرد: در این دوره مباحثی همچون آشنایی با شبکه‌های اجتماعی تلگرام، توییتر و اینستاگرام، روش‌های جذب عضو و تبلیغ، ارتباط با رسانه‌های مجازی و خبرگزاری‌ها، نشریه الکترونیک مطرح خواهد شد.


و در پایان بیان کرد: در این دوره فارغ از مباحث تئوری و نظری سعی می‌شود نمونه‌های عملی و پروژه‌های اجرایی، برای یادگیری و آماده سازی هر چه بهتر نمایندگان دفاتر ارائه شود که موضوعات مطرح شده در دوره برای دانشجویان و نمایندگان دفتر‌های جامعه اسلامی سراسر کشور کاربردی و مفید باشد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته